Ο Markus Duesmann, ο CEO της Audi, σε πρόσφατη συνέντευξή του έκανε γνωστό πως η γερμανική εταιρία έχει σταματήσει την ανάπτυξη νέων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, με την εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους να εστιάζει στους υπάρχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης, τους οποίους θα τους αναβαθμίσει ώστε να πληρούν τους αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων που θα τεθούν σε ισχύ τα επόμενα χρόνια.

Ο Duesmann παραδέχτηκε πως πρόκειται για μια “τεράστια πρόκληση” η αναβάθμιση των υπάρχοντων κινητήρων εσωτερικής καύσης ώστε να μπορέσουν να πληρούν τους κανονισμούς του Euro 7.

Το αφεντικό της Audi επέκρινε τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποστηρίζοντας ότι το περιβάλλον δεν έχει πολλά να επωφεληθεί από αυτούς τους καθαρότερους κινητήρες, οι οποίοι είναι δύσκολο να αναπτυχθούν προκειμένου να πληρούν τις νόρμες του Euro 7 που θα τεθούν σε ισχύ από το 2025.

Όπως είπε:

Τα σχέδια της Ε.Ε για ένα ακόμη πιο αυστηρό πρότυπο εκπομπών, το Euro 7, είναι μια τεράστια τεχνική πρόκληση και ταυτόχρονα έχουν μικρό όφελος για το περιβάλλον. Αυτό περιορίζει εξαιρετικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Δεν θα αναπτύξουμε πλέον κανέναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά θα προσαρμόσουμε τους υπάρχοντες κινητήρες εσωτερικής καύσης στις νέες οδηγίες εκπομπών.

Η απόφαση της Audi να εγκαταλείψει την ανάπτυξη νέων οικογενειών κινητήρων εσωτερικής καύσης επόμενης γενιάς πιθανότατα θα έχει σημαντικές επιπτώσεις σε ολόκληρο VW Group, μιας και από το 2020 η Audi έχει αναλάβει τα ηνία του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του VW Group.

Στις αρχές του έτους ο Duesmann άφησε να εννοηθεί πως η Audi θα μπορούσε να προσφέρει μονάχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2035, ενώ τον περασμένο Οκτώβριο είχε δηλώσει πως οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν μέλλον.

Η Audi έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας μέχρι το τέλος της δεκαετίας τα A4 και A6 μόνο ηλεκτρικά.