Πέρσι κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown στην Μεγάλη Βρετανία, η αγωνιστική ομάδα του επαγγελματία drifter Steve “Baggsy” Biagioni, SB Motorsport, έκανε γνωστό ότι εργάζεται πάνω σε ένα Navara NP300, το οποίο διαθέτει κάτω από το καπό τον κινητήρα του GT-R (R35).
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Baggsy έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες της εμφάνισης του Nissan Navara R και σήμερα βλέπουμε ολοκληρωμένο τον κινητήρα που θα τοποθετηθεί στο ιαπωνικό pickup.
Ο Βρετανός ονομάζει τον κινητήρα VR41 και όπως καταλαβαίνεις πρόκειται για έναν υπερκυβισμένο στα 4,1 λίτρα VR38DETT κινητήρα, με τους μηχανικούς της SB Motorsport να έχουν εργαστεί πάνω από 160 ώρες για να τον ολοκληρώσουν.
Η απόδοση του αγγίζει τα 1.000 άλογα και διαθέτει valve train της Supertech, εκκεντροφόρους της Tomei, μπουζόνια της ARP, γρανάζια της King Racing, εισαγωγή της ASNU, σωληνώσεις της SamcoSport, ψυγεία και intercooler της Forge Motorsport, πολλαπλή εξαγωγής και ολόσωμο σύστημα εξάτμισης της Walton Motorsport, δύο G30-660 turbo της Garrett, φίλτρα της K&N και wastegates της Turbosmart.
Σύμφωνα με την SB Motorsport, το project ξεκίνησε για να εκμεταλλευτεί την αγωνιστική απραξία που έχει επιφέρει ο νέος κορωνοϊός, με το Navara R να φέρει πινακίδες κυκλοφορίας και όσο το δυνατόν περισσότερα από τα βασικά εξαρτήματα του pickup, με τον Biagioni να δηλώνει:
Με αυτήν την κατασκευή, ο στόχος είναι να διατηρήσουμε το Navara road-legal με όλες τις ευκολίες που προσφέρει το αυτοκίνητο, παρά να δημιουργήσουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με γυμνό εσωτερικό.
Η κίνηση θα μεταφέρεται σε όλους του τροχούς, ενώ αλλαγές φυσικά θα υπάρχουν και στο στήσιμο του ιαπωνικού pickup, καθώς θα υιοθετηθεί η ανάρτηση του GT-R, με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια να είναι της ST Suspensions.
Δες ακόμα
Αυτή θα είναι η εμφάνιση του Nissan Navara R, απόδοσης 1.000 ίππων από τον κινητήρα του GT-R