Το Groupe Renault κάνει και αυτό στροφή στην ηλεκτροκίνηση και έτσι έως το 2025 θα παρουσιάσει στην αγορά 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με τα 7 να πωλούνται με τα σήματα της Renault και τα τρία με τα σήματα της Alpine.

Ανάμεσα σε αυτά θα είναι το νέο Renault 5, όπως και το Renault 4, με το πρώτο να κατασκευάζεται στη Βόρεια Γαλλία και να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-BEV.

Το ηλεκτρικό MeganE θα κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2022, με την Alpine να προσφέρει από το 2024 μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η γκάμα της εταιρίας θα αποτελείται από το νέο Α110, ένα hatchback και ένα σπορ GT μοντέλο. Το νέο A110 αναπτύσσεται ήδη σε συνεργασία με την Lotus, με το hatchback να βασίζεται στο ηλεκτρικό Renault 5 και να αποτελεί μια γρήγορη έκδοσή του. Το GT μοντέλο της Alpine θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Tesla Model S, Audi e-tron GT και Porsche Taycan.

Έως το 2025 το Groupe Renault θέλει το 65% της γκάμα της στην Ευρώπη να αποτελείται από ηλεκτρικά και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 η γκάμα της θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η Renault δήλωσε πως έως το 2030, αυτή μαζί με την Nissan και την Mitsubishi θα κατασκευάζουν περισσότερα από 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα του Groupe Renault θα βασίζονται σε δύο πλατφόρμες, τις CMF-EV και CMF-BEV, με το MeganE να βασίζεται στην πρώτη και να προσφέρει αυτονομία έως και 580 χιλιομέτρων ανά φόρτιση. Η CMF-BEV πλατφόρμα θα χρησιμοποιείται από τα αυτοκίνητα της B κατηγορίας και θα κοστίζει 33% λιγότερο σε σχέση με την πλατφόρμα του Zoe. Τα αυτοκίνητα που θα βασίζονται σε αυτή θα προσφέρουν αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα ανά φόρτιση.

Η γαλλική εταιρία είπε επίσης πως θα κατασκευάζει μόνη της τις ηλεκτρικές μονάδες κίνησης των ηλεκτρικών της μοντέλων, ενώ θα συνεργαστεί με την Whylot για την κατασκευή ενός “επαναστατικού e-motor” που θα τοποθετείται σε υβριδικά αυτοκίνητα.

Στον τομέα των μπαταριών, το Groupe Renault θα προσφέρει δύο τύπους. Μαζί με την Envision AESC θα κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο στη πόλη Ντουαί της Γαλλίας, το οποίο το 2024 θα έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα μπαταριών 9 GWh, με το νούμερο να αυξάνεται στα 24 GWh έως το 2030.

Τέλος το Groupe Renault ανακοίνωσε πως θα αγοράσει το 20% της Verkor και θα αναπτύξουν από κοινού μια νέα μπαταρία υψηλής απόδοσης για αυτοκίνητα της C κατηγορίας και μεγαλύτερα, ενώ η μπαταρία θα τοποθετηθεί και στα μοντέλα της Alpine.

Το 2026 η Verkor θα κατασκευάσει στη Γαλλία ένα εργοστάσιο που θα παράγει μπαταρίες υψηλής απόδοσης, με την ετήσια παραγωγική του ικανότητα να είναι 10 GWh και θα μπορεί να αυξηθεί έως τα 20 GWh μέχρι το 2030.