Στις αρχές Απριλίου, ο CEO της Polestar, Thomas Ingenlath, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ανέβασε δύο φωτογραφίες από ένα πρωτότυπο μιας “καυτής” έκδοσης του Polestar 2, υπονοώντας με αυτόν τον τρόπο ότι η εταιρία του θα βγάλει σύντομα στην παραγωγή το μοντέλο.

Σήμερα, η σουηδική εταιρία πήγε στο Goodwood Festival of Speed ένα πειραματικό Polestar 2, το οποίο ωθεί στα όρια του το ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό διαθέτει τις αλλαγές που ζήτησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, και πιο συγκεκριμένα οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά άξονα) αποδίδουν πλέον 350 kW (476 άλογα).

Το πειραματικό αυτοκίνητο βασίζεται στην έκδοση Long range Dual motor του Polestar 2 και διαθέτει φαρδύτερα φτερά κατά 10 χλστ. (σε κάθε πλευρά), με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 30 χλστ.. Οι φαρδύτεροι θόλοι “αγκαλιάζουν” τις νέες ζάντες 21 ιντσών, με ελαστικά Pirelli PZero Rosso, διαστάσεων 275/30 και φρένα της Akebono με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, προερχόμενα από το Polestar 1.

Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με τα ελατήρια είναι κατά 80% πιο σφιχτά στο εμπρός άξονα και κατά 40% στο πίσω μέρος, σε σύγκριση με το απλό μοντέλο, ενώ φέρει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών δρόμων της Ohlins, τα οποία είναι περίπου 30% πιο σφιχτά.

Για να αυξηθεί περαιτέρω η ακαμψία, έχει τοποθετηθεί carbon εμπρός μπάρα θόλων, προερχόμενη από το Volvo S60 Polestar Engineered, που συμπληρώνεται από μια custom μπάρα θόλων στον πίσω άξονα.

Εκτός από τις μηχανικές αναβαθμίσεις, το αυτοκίνητο διαθέτει επανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, ενώ είναι βαμμένο σε άσπρο (Snow Matte) χρώμα, με μια αγωνιστική λωρίδα σε γκρι χρώμα. Νέα είναι και η εμπρός μάσκα, ενώ υπάρχουν γυαλιστεροί μαύροι καθρέφτες.