Τον Μάρτιο του 2016, η Aston Martin μπήκε στον κόσμο της F1 με την Red Bull Racing, και αρχικά η συνεργασία τους ήταν καθαρά για σκοπούς marketing. Γρήγορα, όμως, φάνηκε ότι η βρετανική εταιρεία δεν μπήκε απλώς ως χορηγός στη Formula 1, αφού η συνεργασία των δύο συνεχίστηκε σε τεχνικό επίπεδο, εξελίσσοντας από κοινού την Aston Martin Valkyrie, στη δημιουργία της οποία συνέβαλε και ο Adrian Newey.

Τον Σεπτέμβριο του 2017, η συνεργασία της Red Bull Racing και της Aston Martin έγινε ακόμα πιο δυνατή, καθώς η ομάδα με έδρα το Milton Keynes μετονομάστηκε σε Aston Martin Red Bull Racing. Τότε έγινε γνωστό πως θα κατασκευαστεί ένα κέντρο προηγμένων επιδόσεων στα κεντρικά της Red Bull Racing, το οποίο θα δημιουργήσει 110 νέες θέσεις εργασίας, με τους εργαζόμενους να αναλαμβάνουν την ανάπτυξη των διαδόχων του Valkyrie.

Ωστόσο, τα πάντα άλλαξαν, όταν ο Lawrence Stroll, ηγούμενος ενός fund, αγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο της Aston Martin, και έχοντας -ήδη- στην κατοχή του την ομάδα της Racing Point, η τελευταία συμμετέχει από το φετινό πρωτάθλημα της F1 ως εργοστασιακή ομάδα της εταιρίας πολυτελών αυτοκινήτων, με έδρα το Gaydon.

Αυτό σημαίνει ότι με την ολοκλήρωση της περασμένης σεζόν, η Red Bull δεν συνεργάζεται με τον Βρετανό κατασκευαστή αυτοκινήτων Ωστόσο, ο Christian Horner λέει ότι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει ποτέ ξανά επιβατικό αυτοκίνητο από την Red Bull Racing, κάνοντας αυτήν την δήλωση στο podcast F1 Beyond The Grid.

Ο Horner λέει ότι έμαθε πολλά για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου δρόμου με την ανάπτυξη της Valkyrie και θα ήταν κρίμα να μην κάνει τίποτα περισσότερο με την εμπειρία που αποκτήθηκε. Λέγοντας αυτά, ο Horner υπαινίσσεται τη σκέψη της Red Bull Racing να βγάλει κάποια στιγμή στο μέλλον ένα νέο αυτοκίνητο δρόμου. Ωστόσο, είναι νωρίς να ξέρουμε εάν θα είναι και πάλι σε συνεργασία με έναν υπάρχοντα κατασκευαστή αυτοκινήτων ή εάν θα αναπτύξει κάτι εντελώς ανεξάρτητα.