Παρότι η Toyota έχει δώσει στη δημοσιότητα μια επίσημη φωτογραφία της νέας γενιάς του Tundra, πρακτικά το ιαπωνικό pickup δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί, καθώς η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Αντ’αυτού, η Toyota έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Μάιο μια μακρά καμπάνια teasαρίσματος, δείχνοντας μας -μέχρι στιγμής- στοιχεία της μεγάλης πανοραμικής οροφής, του ταμπλό, των καθισμάτων και του κινητήρα.
Σειρά παίρνει σήμερα η ανάρτηση του νέου pickup. Η τρέχουσα του Tundra διαθέτει έναν παραδοσιακό σταθερό πίσω άξονα με τραπεζοειδή φύλλα σούστας, παρόμοια με αυτά που βρίσκονται σε pickups, όπως το Ford F-150 και το Chevrolet Silverado. Ωστόσο, η νέα γενιά του Tundra δεν θα φέρει φύλλα σούστας, με τη νέα διάταξη να υπόσχεται καλύτερη και μεγαλύτερη άρθρωση, κάτι που -θεωρητικά- σημαίνει ότι το Tundra θα μπορεί να σταθεί απέναντι στο F-150 Raptor, το οποίο έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
Παραμένει άγνωστο αν η πίσω ανάρτηση χωρίς φύλλα σούστας θα είναι διαθέσιμη στο βασικό μοντέλο ή θα την συναντάμε μόνο στις εκδόσεις TRD Off-Road και Pro, αλλά η Toyota υπόσχεται ότι η νέα ανάρτηση θέτει νέα δεδομένα για τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου.
Τα αποκαλυπτήρια του μεγάλου pickup αναμένεται να γίνουν σύντομα, με το νέο Tundra να βασίζεται στη νέα αρθρωτή TNGA-F πλατφόρμα της ιαπωνικής εταιρίας. Μηχανικά, θα προσφέρεται με τον iForce Max κινητήρα που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι ο ίδιος 3,5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας που υπάρχει και στο νέο Land Cruiser, απόδοσης 420 ίππων με 650 Nm ροπής.