Η Cadillac μόλις ανακοίνωσε ότι εξελίσσει ένα νέο αγωνιστικό πρωτότυπο, τέταρτης γενιάς, το οποίο θα συμμορφώνεται στους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας, για αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, και κατ’επέκταση για το Le Mans.

Το LMDh υβριδικό πρωτότυπο της Cadillac θα αγωνιστεί στα πρωτάθλημα της IMSA και στο WEC από το 2023 και η εξέλιξη του γίνεται σε συνεργασία με την ιταλική Dallara (ένας από τους τέσσερις αδειοδοτημένους κατασκευαστές πλαισίων), ενώ θα τρέξει με τις ομάδες Action Express Racing και Chip Ganassi Racing.

Η Cadillac διατηρεί την παρουσία της στους αγώνες αντοχής αυτοκινήτων και γίνεται ο πέμπτος κατασκευαστής στην LMDh κατηγορία, μετά την Acura, την Audi, την BMW, και την Porsche, ενώ αναμένεται η επίσημη επιβεβαίωση και της Lamborghini. Η αμερικάνικη εταιρία συνεργάζεται με την Dallara από το 2017, όπου παρουσίασαν την Cadillac DPi-V.R (με πλαίσιο την Dallara P217 LMP2). Το εν λόγω αγωνιστικό κατέκτησε δύο πρωταθλήματα IMSA (2017 και 2018), υπό τους ισχύοντες κανονισμούς Dpi (Daytona Prototype International).

Το ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού αναμένεται να γίνει στον αγώνα των 24 ωρών της Daytona το 2023, το οποίο ανοίγει τη σεζόν IMSA, με τον Rory Harvey, αντιπρόεδρο της Cadillac, να δηλώνει:

Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αγωνιζόμαστε στο κορυφαίο επίπεδο του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού στην κατηγορία LMDh από το 2023. Όπως και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, η Cadillac κάνει τη μετάβαση σε ένα μέλλον που οδηγείται από εναλλακτικές πηγές ενέργειας.

Η υβριδική φύση των κανόνων LMDh θα μας βοηθήσει να γεφυρώσουμε τη μεταφορά της τεχνολογίας μας στο πλήρως ηλεκτρικό μέλλον μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε την επιτυχία μας και συνεχίζουμε να μεταφέρουμε τις γνώσεις και την τεχνολογία μας από την πίστα στα οχήματα παραγωγής μας.

Είχαμε μεγάλη επιτυχία με την Cadillac DPi-V.R που κατέκτησε το πρωτάθλημα και ανυπομονούμε να επεκτείνουμε αυτό το ρεκόρ στο μέλλον με την επόμενη γενιά Cadillac LMDh.