Το Honda e βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άριστη οδική συμπεριφορά, ευελιξία και οδηγική άνεση σε αστικά περιβάλλοντα.

1

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτίωση του πλαισίου ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει την εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Για το συνολικό μήκος του (3.895 mm), το αυτοκίνητο είναι σχετικά φαρδύ (1.750 mm), ενώ οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω του προσδίδουν στιβαρότητα. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει 50 εκατοστά από το έδαφος, ώστε σε συνδυασμό με την κατανομή βάρους 50:50 να διασφαλίζεται ευστάθεια και ευέλικτη συμπεριφορά.

2

Στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα που συνδυάζεται με επιδόσεις, συμβάλει η μετάδοση ισχύος στους πίσω τροχούς. Το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Variable Gear Ratio (VGR) της Honda με 3,1 στροφές από τέρμα σε τέρμα ενισχύει τις σπορ επιδόσεις, με το VGR να λειτουργεί μεταβάλλοντας το λόγο υποπολλαπλασιασμού σε σχέση με τη γωνία διεύθυνσης. Στο ταξίδι ή στις υψηλές ταχύτητες, το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης παρέχει αυτοπεποίθηση στις αλλαγές λωρίδων και βελτιώνει την οδηγική ασφάλεια. Αυτό, σε συνδυασμό με το στενό υποπλαίσιο, την πλατφόρμα και τα συμπαγή εξαρτήματα, επιτρέπει κύκλο στροφής μόλις 8,6 μέτρων, διασφαλίζοντας ότι το Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο στους μικρούς δρόμους των πόλεων και σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ κάνει “παιχνιδάκι” και τη στάθμευση.

3Διάβασε επίσης

Test Drive: Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Honda e στους δρόμους της Αθήνας

Η μικρή απόσταση μεταξύ του κέντρου κλίσεων αμαξώματος και του κέντρου βάρους του Honda e επιτρέπουν τον βέλτιστο έλεγχο κλίσεων και χάρη στα μαλακά ελατήρια συνδυάζεται η εξαιρετική οδική συμπεριφορά με την οδηγική άνεση. Οι μηχανικοί της Honda έθεσαν ως πρότυπο την οδηγική ποιότητα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών, γι΄αυτό και επέλεξαν να τοποθετήσουν ανεξάρτητη ανάρτηση MacPherson σε όλους τους τροχούς με εξαρτήματα από σφυρήλατο αλουμίνιο, προκειμένου να διασφαλίσουν την ευστάθεια του αυτοκινήτου σε έντονη επιτάχυνση και γενικά μια άνετη και αθόρυβη εμπειρία ταξιδιού, με το αυτοκίνητο να προσφέρει “εξαιρετικό χειρισμό και άνεση”, παρόμοια με αυτά αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.

4

Το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει σταθερή αίσθηση φρεναρίσματος και καλή συνεργασία με το σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Τα δισκόφρενα 15 ιντσών είναι αεριζόμενα μπροστά για βελτίωση των επιδόσεων. Οι ζάντες 16” για τη βασική έκδοση Honda e συνδυάζονται με ελαστικά Yokohama BlueEarth A, για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλών επιδόσεων και απόδοσης. Η σχεδίαση 17” για την έκδοση Honda e Advance προσθέτει ελαστικά Michelin Pilot Sport 4, για πρόσθετη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και κράτημα στις στροφές.

5

Η νέα πλατφόρμα του Honda e έχει σχεδιαστεί για απολαυστικές και αβίαστες ηλεκτρικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε περιβάλλον πόλης. Ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης έως 154 ίππων και 315 Nm ροπής, οι συμπαγείς διαστάσεις, ο μικρός κύκλος στροφής, η κατανομή βάρους 50:50, σε συνδυασμό με χαμηλό κέντρο βάρους, χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα σπορ και δυναμικό χαρακτήρα. Το αποτέλεσμα είναι μία αθόρυβη, ομαλή και απολαυστική οδήγηση με άμεση επιτάχυνση για άνετη οδήγηση σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένους δρόμους.