Η Porsche παρουσίασε σήμερα την 718 Cayman GT4 RS και την αγωνιστική 718 Cayman GT4 RS Clubsport. Η 718 Cayman GT4 RS παίρνει κίνηση από τον 4,0-λίτρων boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα της 911 GT3 που στη περίπτωση της Cayman GT4 RS αποδίδει 500 άλογα και 450 Nm ροπής. Έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK που έχει κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης.
Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα και στην πίστα του Nurburgring Nordschleife κατάφερε να πετύχει χρόνο 7 λεπτών και 09,300 δευτ., στην χάραξη των 20,832 χλμ. Ωστόσο, στην χάραξη των 20,6 χιλιομέτρων, η οποία λειτουργούσε μέχρι πριν 2-3 χρόνια ως σημείο αναφοράς, η 718 Cayman GT4 RS ολοκλήρωσε τον γύρο σε 7 λεπτά και 04,511 δευτ.. Ο συγκεκριμένος χρόνος είναι κατά 23,6 δευτ. πιο γρήγορος από αυτόν που έχει σημειώσει η “απλή” 718 Cayman GT4.
Φέρει ρυθμιζόμενη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 3 εκατοστά σε σύγκριση με την απλή έκδοση της 718 Cayman, με την Porsche να τοποθετεί νέο bodykit αποτελούμενο από προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, αεριζόμενο carbon καπό, μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, διαχύτη και μεγάλη αεροτομή. Εξαιτίας του νέου bodykit, η 718 Cayman GT4 RS παράγει 25% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σύγκριση με την 718 Cayman GT4.
Ζυγίζει 1.415 κιλά και προσφέρεται και με το Weissach πακέτο που διαθέτει carbon εισαγωγές αέρα, carbon καθρέπτες, carbon αεροτομή, roll cage κατασκευασμένο από τιτάνιο, απολήξεις εξατμίσεων από τιτάνιο και σφυρήλατες ζάντες 20″ από μαγνήσιο.
Οι ιδιοκτήτης της θα μπορούν να αγοράσουν και ένα νέο ρολόι της Porsche Design, το Chronograph 718 Cayman GT4 RS. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά στη Γερμανία από τις 141.338 ευρώ.
Σε ότι αφορά την αγωνιστική 718 Cayman GT4 RS Clubsport. Έχει σχεδιαστεί για να συμμετέχει στα GT4 πρωταθλήματα και αποτελεί τον διάδοχο της 718 Cayman GT4 Clubsport. Φέρει επανασχεδιασμένο bodykit, μπορεί να εξοπλιστεί με επιπλέον προβολείς, όπως και με συστήματα γρήγορου ανεφοδιασμού κατάλληλα για νυχτερινούς αγώνες αντοχής.
Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος, όπως οι πόρτες, το καπό, τα φτερά, οι αεραγωγοί και η πίσω αεροτομή, είναι κατασκευασμένα από ελαφριά σύνθετα υλικά φυτικών ινών (NFRP) που βασίζονται στο λινάρι. Ο ατμοσφαιρικός 4,0-λίτρων κινητήρας του αυτοκινήτου προέρχεται από την 911 GT3 Cup. Αποδίδει 500 άλογα με 465 Nm ροπής, έχοντας όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 7-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο και με μπλοκέ διαφορικό.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία, όπως και το σύστημα πέδησης. Ρυθμιζόμενες είναι και οι αντιστρεπτικές και στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε roll cage, αγωνιστικό κάθισμα της Recaro, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και σύστημα πυρόσβεσης.