Τον Σεπτέμβριο του 2020, η GM ενημέρωσε τις 880 αντιπροσωπείες της Cadillac στις ΗΠΑ ότι η κάθε μια θα πρέπει να επενδύσει περίπου 200.000 δολάρια για να εκσυγχρονίσει τις εγκαταστάσεις της, ώστε να είναι έτοιμες να πουλήσουν τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας.

Πιο συγκεκριμένα, οι επενδύσεις που απαιτούνταν από την General Motors περιελάμβαναν σταθμούς φόρτισης, εκπαίδευση των εργαζομένων και ανελκυστήρες που θα μπορούν να μεταφέρουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αν κάποιος αντιπρόσωπος δεν δεχόταν αυτήν την προτροπή, οι αντιπρόσωποι θα έπρεπε να αποδεχτούν την εξαγορά της επιχείρησης τους από την αυτοκινητοβιομηχανία. Και όπως φαίνεται πολλές από τις αντιπροσωπείες της εταιρίας δεν προχώρησαν στις προαπαιτούμενες επενδύσεις, χάνοντας την επιχείρηση τους.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Reuters, η Cadillac είχε περίπου 920 αντιπροσώπους πριν από τρία χρόνια, αλλά το 2021 θα κλείσει με μόλις 560 αντιπροσώπους, δηλαδή σχεδόν 40% λιγότερους αντιπροσώπους στις ΗΠΑ. Αυτή είναι σημαντική μείωση, παρότι η Cadillac εξακολουθεί να έχει το μεγαλύτερο δίκτυο αντιπροσώπων από άλλες μάρκες πολυτελείας.

Μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, 150 έμποροι είχαν ήδη αποδεχθεί την εξαγορά της GM, επιλέγοντας να πάρουν μετρητά αντί να επενδύσουν στις εγκαταστάσεις τους, με την GM να δίνει 274 εκατομμύρια δολάρια το 2020 και το 2021 σε αντιπροσώπους που θέλησαν να εγκαταλείψουν την Cadillac.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Cadillac κατοχύρωσε στο ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών τα ονόματα Vistiq, Lumistiq και Escalade IQL, που θα τα χρησιμοποιήσει στα επερχόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα.