Η Toyota πιστεύει το κλειδί για την ηλεκτρική μετάβαση είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν προσιτά στο ευρύ κοινό και για να συμβεί αυτό, με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών, πρέπει τα αυτοκίνητα να εξοπλίζονται με μικρότερες μπαταρίες, μιας και οι μεγαλύτερες, παρότι αυξάνουν την αυτονομία των αυτοκινήτων, αυξάνουν παράλληλα και τις τιμές τους.
Συγκεκριμένα, όπως είπε ο Cooper Ericksen, αντιπρόεδρος της Toyota Βορείου Αμερικής, η ιαπωνική εταιρία βλέπει πως η πώληση φθηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μικρότερη αυτονομία είναι η καλύτερη μακροπρόθεσμη στρατηγική, από το να τοποθετήσει μεγάλες και ακριβές μπαταρίες σε αυτά.
Πρόσθεσε πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χρειάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προσφέρουν αυτονομία της τάξεως των 500-650 χλμ, λέγοντας πως η Toyota είναι σε θέση να προσφέρει τέτοια αυτοκίνητα, τα οποία όμως θα ανήκουν στη premium κατηγορία και θα απευθύνονται σε ανθρώπους που μπορούν να αντέξουν οικονομικά το κόστος της αγοράς τους.
Παράλληλα η Toyota βγάζει στην αγορά μια νέα διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (Ni-MH), που είναι κατά 1,5 φορά περισσότερο αποδοτική από αυτή που αντικαθιστά, επιτρέποντας 1,4 φορές περισσότερα κελιά στον ίδιο χώρο. Η μπαταρία αυτή θα τοποθετηθεί στα υβριδικά αυτοκίνητα της εταιρίας.