Η Toyota δήλωσε πως πλέον θα χρησιμοποιεί γρατσουνισμένα ή ελαττωματικά ανταλλακτικά από προμηθευτές της, στη προσπάθεια της να μειώσει το κόστος παραγωγής, εν μέσω του αυξανόμενου κόστους υλικών και της παγκόσμιας έλλειψης chip που περιορίζει την παραγωγή.

Η συγκεκριμένη κίνηση σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή τόσο για την εταιρεία που φημίζεται για τον αυστηρό έλεγχο ποιότητας, όσο και για τις ιαπωνικές κατασκευαστικές πρακτικές που συχνά έδιναν προτεραιότητα στην τελειότητα έναντι της ταχύτητας.

Προσέχουμε το εξωτερικό των αυτοκινήτων μας, τα εξαρτήματα που μπορείτε εύκολα να δείτε. Αλλά υπάρχουν πολλά μέρη που οι άνθρωποι δεν προσέχουν παρά μόνο αν κοιτάξουν καλά,

δήλωσε ο Takefumi Shiga, επικεφαλής ανάπτυξης της Toyota.

Η εταιρία αύξησε τον περασμένο μήνα την προοπτική λειτουργικών κερδών της κατά 12% για το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου 2022, βοηθούμενη από τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Προειδοποίησε, ωστόσο, ότι η έλλειψη ημιαγωγών που περιορίζει την παραγωγή και αυξάνει το κόστος υλικών, πλήττει την υποκείμενη κερδοφορία της.

Η Toyota επεκτείνει το πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2019, με στελέχη της να προχωρούν σε συναντήσεις με προμηθευτές της εταιρίας, για να τους διαβεβαιώσουν ότι οι γρατσουνιές ή οι ατέλειες είναι αποδεκτές εφόσον δεν επηρεάζουν την ασφάλεια και την απόδοση των αυτοκινήτων και είναι απίθανο να γίνουν αντιληπτές από τους αγοραστές.

Όπως είπε ο Shiga, μια επίσκεψη σε μια εταιρεία που κατασκευάζει πλαστικά εξαρτήματα ζωνών ασφαλείας, μείωσε τον αριθμό των εξαρτημάτων που απορρίφθηκαν κατά τα 75%.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota επιβεβαίωσε πως η επόμενη γενιά του Prius, που αναμένεται το 2022, θα είναι και αυτή υβριδική και θα φέρει τις νέες μπαταρίες της εταιρίας, οι οποίες θα βελτιώνουν την απόδοση και την αυτονομία του υβριδικού συστήματος.