Μια από τις 27 XJR-15 που μπορούν να κινηθούν νόμιμα στον δρόμο, συγκεκριμένα η 21η, αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί αυτός να είναι πρόθυμος να πληρώσει το ποσό των 1.450.000 λιρών (1.715.000 ευρώ).

Η ιδέα για το αυτοκίνητο ήταν του Tom Walkinshaw και ο σχεδιασμός της έγινε από το χέρι του Peter Stephens που αργότερα σχεδίασε και την McLaren F1. Η XJR-15 βασιζόταν στο ίδιο monocoque που χρησιμοποιούσε η αγωνιστική XJR-9 και η δουλειά του Stevens ήταν να μετατρέψει τον αγωνιστικό της Jaguar σε έκδοση δρόμου.

Η καμπίνα είναι ελαφρώς πιο μεγάλη και η οροφή είναι λίγο πιο ψηλά τοποθετημένη, ώστε να υπάρχει λίγο περισσότερος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών, ενώ υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις και σύστημα κλιματισμού.

Με λίγα λόγια, πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό δρόμου, με την θέση οδήγησης να διατηρεί την διαμόρφωση του αγωνιστικού. Στο κέντρο του αυτοκινήτου, βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V12 με χωρητικότητα 6,0 λίτρων που αποδίδει 450 άλογα με 570 Nm ροπής.

Αυτός συνδυάζεται με ένα synchro 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για την XJR-15 που ζύγιζε μόλις 1.050 κιλά, ώστε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 307 χλμ/ώρα.