Η Mazda από τα τέλη του 2012 είχε κάνει γνωστές τις προθέσεις της να μετατραπεί σε premium εταιρία και πλέον η ιαπωνική εταιρία έχει βάλει ως στόχο της premium γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο Jeremy Thomson, το αφεντικό της Zoom-Zoom εταιρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσε:
Οι φιλοδοξίες μας είναι να γίνουμε μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση στις παραδοσιακά mainstream premium εταιρίες. Εμείς δεν προσπαθούμε να μιμηθούμε το “γερμανικό premium” γιατί αυτό καλύπτεται πολύ καλά με τους υπάρχοντες παίκτες και πιθανώς είναι αδύνατο να τους νικήσεις στο δικό τους παιχνίδι.
Ο Thomson στις δηλώσεις του άφησε να εννοηθεί πως η Mazda θέλει να γίνει “μια άλλη Lexus”, με την εταιρία να πιστεύει πως η premium μετάβασή της θα αυξήσει τα έσοδά και τα κέρδη της, μιας και θα μπορεί να πουλά τα μοντέλα της σε υψηλότερες τιμές, αυξάνοντας έτσι το περιθώριο κέρδους της.