Tον περασμένο Νοέμβριο, η Hennessey παρουσίασε το spec του πρώτου πελάτη που παρέλαβε το Venom F5 του, αλλά η αμερικάνικη εταιρία δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει την εξέλιξη και τις δοκιμές του αυτοκινήτου, το οποίο έχει γίνει sold-out εδώ και καιρό.

Σκοπός της Hennessey είναι το Venom F5 να σπάσει το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ/ώρα), με την εταιρία να φτάνει σταδιακά εκεί. Τον Απρίλιο του 2021, η Hennessey ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο αεροδυναμικών δοκιμών του Venom F5, σπάζοντας το “φράγμα” των 200 μιλίων/ώρα (322 χλμ/ώρα), ενώ τον περασμένο Ιανουάριο -κατά τη διάρκεια δοκιμών υψηλής ταχύτητας- το αυτοκίνητο ξεπέρασε τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα).

Σήμερα, η εταιρία έκανε γνωστό ότι η “μπάρα” ανέβηκε ακόμα πιο ψηλά, καθώς στις τελευταίες δοκιμές του, το αμερικάνικο hypercar κατάφερε να πιάσει τα 271,6 μίλια/ώρα (437,1 χλμ/ώρα). Αυτές πραγματοποιήθηκαν τον Φεβρουάριο στο Johnny Bohmer Proving Grounds στη Φλόριντα, όπου η Hennessey πήγε εκεί ένα Venom F5 για να πραγματοποιήσει τελικές ρυθμίσεις για το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης, τον κινητήρα και την αεροδυναμική.

Με άλλα λόγια, ο στόχος της εταιρείας δεν ήταν να πραγματοποιήσει δοκιμές τελικής ταχύτητας. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα κάποια δοκιμή τελικής ταχύτητας, καθώς ο ιδρυτής της εταιρείας John Hennessey αναφέρει ότι η εστίαση της είναι πλέον η παραγωγή των αυτοκινήτων. Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, περισσότερα από 12 Venom F5 θα παραδοθούν μέσα στο 2022.

Να θυμίσω ότι το Venom F5 φέρει έναν 6,6-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, με κωδική ονομασία “Fury”, απόδοσης 1.817 ίππων (ή 1.840 μετρικοί ίπποι) στις 8.000 σ.α.λ. και 1.617 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Το μπλοκ του είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, ενώ η κεφαλή από αλουμίνιο, με το συνολικό του βάρος να είναι 280 κιλά.

Με 277 άλογα ανά λίτρο, είναι ο δυνατότερος κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει τοποθετηθεί σε κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ ο περιοριστής στροφών επεμβαίνει στις 8.500 σ.α.λ.