Μετά από μια σύντομη teasing καμπάνια, η Wiesmann παρουσίασε σήμερα το Project Thunderball, με το οποίο η μικρή γερμανική εταιρία επανέρχεται στα φώτα της δημοσιότητας μετά από πολλά χρόνια. Το νέο μοντέλο είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό roadster, διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτήρα των προηγούμενων αυτοκινήτων της εταιρίας.

Η Wiesmann περιγράφει το Project Thunderball ως το πρώτο στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικό roadster μοντέλο, προφανώς ξεχνώντας την ύπαρξη του πρώτου Tesla Roadster, που αποκαλύφθηκε το 2008. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο διατηρεί τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Wiesmann, με το αμάξωμα να είναι κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από ανθρακονήματα.

Η μάσκα κατατεθέν της μάρκας βρίσκεται στο μακρύ, μονοκόμματο καπό, ενώ οι στρογγυλοί προβολείς είναι τοποθετημένοι στα μυώδη φτερά. Το προφίλ είναι χαρακτηριστικό ενός roadster, με τις σέξι καμπύλες να καταλήγουν στο πίσω μέρος, που φέρει μια ενσωματωμένη αεροτομή.

Η Wiesmann δεν ανακοίνωσε το πάτωμα στο οποίο βασίζεται το αυτοκίνητο, αλλά αναφέρει ότι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Roding Automobile. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στο πίσω μέρος, συνδυαστικής απόδοσης 500 kW (680 ίππων) και 1.100 Nm ροπής.

Το βάρος του Project Thunderball ανακοινώνεται στα 1.700 κιλά, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι στο 2,5. Η ισχύς αποστέλλεται -φυσικά- στους πίσω τροχούς, με τη Wiesmann να αναφέρει ότι στόχος της για το 0-100 χλμ/ώρα είναι τα 2,9 δευτ.

Η μπαταρία είναι τεχνολογίας 800 Volt και έχει χωρητικότητα 92 kWh (ωφέλιμη 83 kWh), επιτρέποντας μια εκτιμώμενη αυτονομία 500 χλμ. ανά φόρτιση. Εκτός από τον ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW, το ηλεκτρικό Wiesmann διαθέτει δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC έως και 300 kW.

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τους χρόνους φόρτισης, αλλά είπε ότι η μπαταρία συνοδεύεται από σύστημα ψύξης νερού-γλυκόλης. Η γερμανική εταιρία αναφέρει ότι το Project Thunderball φέρει το Wiesmann Intelligent Regenerative Braking System, ήτοι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας με πέντε διαφορετικά επίπεδα, που ρυθμίζονται από τα paddles πίσω από το τιμόνι.

H παραγωγή του Project Thunderball θα γίνεται στο εργοστάσιο της Gecko, στην πόλη Dulmen της Γερμανίας και θα περιοριστεί στα 1.000 αυτοκίνητα, με τιμή €300.000 έκαστο. Τέλος, η Wiesmann εργάζεται επίσης σε ένα νέο roadster με κινητήρα εσωτερική καύσης, με την κωδική ονομασία Project Gecko, το οποίο έχει καθυστερήσει, καθώς η εταιρία έδωσε προτεραιότητα στο νέο ηλεκτρικό της μοντέλο.

Ο επικεφαλής της Wiesmann, Roheen Berry, δήλωσε σχετικά:

Το Thunderball θα συνεχίσει τη φήμη της Wiesmann για τον καθορισμό σημείου αναφοράς για την απόδοση, τη δεξιοτεχνία και την απόλυτη απόλαυση. Αυτή είναι η Wiesmann που ταιριάζει στον 21ο αιώνα και αυτή είναι μόνο η αρχή.