Πριν ένα μήνα η Wiesmann παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό Project Thunderball, με το πρώτο αυτοκίνητο του ηλεκτρικού roadster να βγαίνει στο σφυρί στο διάσημο γκαλά amfAR στις Κάννες το βράδυ της Τετάρτης, 26 Μαΐου.

Το ποσό που συγκεντρώθηκε από την πώληση του αυτοκινήτου άγγιξε τα 700.000 ευρώ, με τα έσοδα να υποστηρίζουν το ζωτικής σημασίας έργο της amfAR στην έρευνα και την ευαισθητοποίηση του κόσμου για την καταπολέμηση του HIV και του AIDS.

Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε στο Hotel du Cap-Eden-Roc, με το gala να σηματοδότησε το δημόσιο παγκόσμιο ντεμπούτο του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της Wiesmann. H παραγωγή του Project Thunderball θα γίνεται στο εργοστάσιο της Gecko, στην πόλη Dulmen της Γερμανίας και θα περιοριστεί στα 1.000 αυτοκίνητα, με τιμή €300.000 έκαστο.

Το σύστημα κίνησης του αμιγώς ηλεκτρικού roadster της Wiesmann αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Roding Automobile και υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στο πίσω μέρος, συνδυαστικής απόδοσης 500 kW (680 ίππων) και 1.100 Nm ροπής.

Το βάρος του Project Thunderball ανακοινώνεται στα 1.700 κιλά, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι στο 2,5. Η ισχύς αποστέλλεται -φυσικά- στους πίσω τροχούς, με τη Wiesmann να αναφέρει ότι στόχος της για το 0-100 χλμ/ώρα είναι τα 2,9 δευτ.

Η μπαταρία είναι τεχνολογίας 800 Volt και έχει χωρητικότητα 92 kWh (ωφέλιμη 83 kWh), επιτρέποντας μια εκτιμώμενη αυτονομία 500 χλμ. ανά φόρτιση. Εκτός από τον ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW, το ηλεκτρικό Wiesmann διαθέτει δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC έως και 300 kW.