Τον 6ωρο αγώνα αντοχής στη πίστα της Monza, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 8-10 Ιουλίου επέλεξε η Peugeot για να κάνει το ντεμπούτο το του το 9X8 Hypercar, το νέο γαλλικό αγωνιστικό της κατηγορίας hypercar, που θα σηματοδοτεί την επιστροφή της γαλλικής εταιρίας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και το Le Mans.

Ο σχεδιασμός του 9X8 είναι πρωτοποριακός, καθώς δεν διαθέτει παραδοσιακή πίσω αεροτομή, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3,045 μέτρα, το μήκος τα 4,995 μέτρα, το πλάτος τα 2 μέτρα και το ύψος τα 1,145 μέτρα. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% καυσίμων.

Το αγωνιστικό φορά έναν 2,6-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 500 kW (680 ίππων), ο οποίος βρίσκεται στην πλάτη του οδηγού και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW (272 ίππων), τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, καθιστώντας το αγωνιστικό τετρακίνητο.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι εντελώς νέος και εξ’ολοκλήρου εξελιγμένος από την Peugeot Sport. Έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και το βάρος του αγγίζει μόλις τα 165 κιλά. Το σύνολο συνδυάζεται με ένα ρομποτικό σειριακό κιβώτιο επτά ταχυτήτων (συν της όπισθεν), το οποίο ελέγχεται από τα paddles στο τιμόνι.

Το brake-by-wire σύστημα πέδησης αναπτύχθηκε από την Peugoet Sport, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει ανά πάσα στιγμή το επίπεδο πέδησης του κινητήρα (engine-braking) που παράγεται από τον ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση και τη δύναμη που ασκείται στα τακάκια για να επιτευχθεί ο βέλτιστος συνδυασμός μεταξύ ηλεκτρικής/υδραυλικής πέδησης.

Η βέλτιστη διαχείριση ενέργειας, τόσο υπό επιτάχυνση όσο και κατά τη διάρκεια της ανάκτησης ενέργειας (που από τους κανονισμούς ανέρχεται στα 200 kW – 272 ίππων), θα είναι κατά συνέπεια καθοριστική για την απόδοση και την αποδοτικότητα του αυτοκινήτου.

Η γαλλική εταιρία δεν ανακοινώνει την χωρητικότητα της μπαταρίας, αλλά αναφέρει ότι είναι υψηλής πυκνότητας, υψηλής ισχύος και υψηλής τάσης (900 Volt), και αναπτύχθηκε από κοινού από την Peugeot Sport και τη Saft, θυγατρική της Total. Οι μηχανικοί της τελευταίας επέλεξαν τον καλύτερο τύπο κυψελών για την μπαταρία, η οποία ευνοεί την πυκνότητα ισχύος έναντι της ενέργειας, σύμφωνα με τις ανάγκες αγώνων αντοχής.

Η μπαταρία βρίσκεται σε ένα carbon περίβλημα μέσα στη δομή του carbon μονοκόκ του αγωνιστικού, πίσω από τον οδηγό και κάτω από το ρεζερβουάρ καυσίμου. Αυτή έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει τη βέλτιστη ανθεκτικότητα με σταθερή απόδοση στους 24ωρους αγώνες αντοχής.