Η Westfield Sports Cars Limited -μαζί με τη θυγατρική της Westfield Autonomous Vehicles- έχουν εισέλθει σε αυστηρή οικονομική επιτήρηση, με τις υποθέσεις της να της χειρίζεται πλέον η MB Insolvency.
Τα αρχεία της εταιρείας δείχνουν ότι η Westfield Sports Cars είχε μόλις £25.722 (€29.658) σε μετρητά στο τέλος του 2021, μαζί με μετοχές αξίας 2,2 εκατομμυρίων λιρών και οφειλές ύψους 1,76 εκατομμυρίων λιρών, υποδηλώνοντας ότι οι ταμειακές ροές ήταν περιορισμένες. Επίσης, χρωστούσε 1,2 εκατομμύρια λίρες στη μητρική εταιρεία Westfield Technology Group.
Η Westfield δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες ως προς το μέλλον της, αλλά οι εταιρείες που εισέρχονται υπό επιτήρηση συνήθως είναι όσες έχουν ξεμείνει από μετρητά για να πληρώσουν τα χρέη και έτσι διορίζουν έναν διαχειριστή που θα προσπαθήσει να πουλήσει την εταιρεία ως συνεχιζόμενη επιχείρηση ή να διαχωρίσει τα περιουσιακά της στοιχεία.
Η Westfield δημιουργήθηκε από τον οδηγό αγώνων Chris Smith το 1983, ξεκινώντας με ένα αντίγραφο Lotus Eleven και στη συνέχεια προχωρώντας σε ρέπλικες του Seven, συμπεριλαμβανομένου του SEiGHT, που κινούταν αρχικά από ένα V8 κινητήρα της Rover. Το 2006, αγοράστηκε από την Potenza Sports Cars, με την εταιρία να αναφέρει ότι έχει κατασκευάσει 13.000 αυτοκίνητα από την έναρξή της.