Σε λιγότερο από 24 ώρες η Hyundai θα παρουσιάσει επίσημα στην N Day δύο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, τα οποία αυτή τη χρονιά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Το ένα φημολογείται ότι θα είναι το Ioniq 5 N, ήτοι η γρήγορη έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού crossover της.
Ανανέωση
Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το Ioniq 5 N -το οποίο όπως και το Kia EV6 GT– θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), συνολικής απόδοσης 585 ίππων με 740 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. επόμενης γενιάς.
Το άλλο είναι το RM22 concept, και μόλις διέρρευσαν οι πρώτες -κακής ανάλυσης- φωτογραφίες του. Όλα τα προηγούμενα concept των RM project (rear midship) -τα RM14, RM15, RM16, RM19 και RM20e- βασίζονταν στο Veloster, αλλά το RM22 φαίνεται ότι βασίζεται στο Ioniq 6.
Το RM22 διαθέτει ένα άκρως επιθετικό bodykit, με μοναδικό εμπρός προφυλακτήρα που φέρει μεγάλη εισαγωγή αέρα, τεράστιο splitter με αεροδυναμικά πτερύγια στα πλαϊνά, νέα φωτιστικά σώματα με “φρυδάκια” και αεριζόμενο καπό. Στο προφίλ, διακρίνονται οι νέοι τροχοί μεγάλης διαμέτρου με πέντε διπλές ακτίνες, τα φαρδύτερα εμπρός και πίσω φτερά και η πίσω μεγάλη αεροτομή.
Ακόμα, υπάρχουν νέες ποδιές και αεραγωγοί στα πίσω φτερά, ίσως για την ψύξη των ηλεκτροκινητήρων. Μιλώντας για αυτούς, το RM22 πιστεύεται ότι είναι εξοπλισμένο με ένα υδρογόνο-ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, απόδοσης άνω των 800 ίππων. Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια για την επιβεβαίωση αυτών.