Η Hino, θυγατρική της Toyota, παραποιούσε στοιχεία εκπομπών ρύπων τουλάχιστον από το 2003

Σχετικά άρθρα

Αποτελέσματα έρευνας βρήκε πως η Hino Motors, η θυγατρική της Toyota, παραποιούσε δεδομένα εκπομπών ρύπων κάποιων κινητήρων της τουλάχιστον από το 2003, περισσότερο από μια δεκαετία νωρίτερα από ότι είχε υποδειχθεί προηγουμένως.

Η ιαπωνική εταιρία με αυτόν τον τρόπο απέκρυπτε τα πραγματικά στοιχεία εκπομπών και κατανάλωσης σε χιλιάδες diesel οχήματα της που πωλούνται στην αγορά της Ιαπωνίας.

Η ερευνητική επιτροπή που ανατέθηκε από την εταιρεία κατασκευής φορτηγών και λεωφορείων, βρήκε πως το σκάνδαλο έγινε σε ένα περιβάλλον όπου οι μηχανικοί δεν ένιωθαν ικανοί να αμφισβητήσουν τους ανωτέρους τους, σε μια σπάνια κριτική για την εταιρική κουλτούρα στην Ιαπωνία.

Η επιτροπή, που αποτελείται από δικηγόρους και έναν εταιρικό σύμβουλο, συγκροτήθηκε από την Hino νωρίτερα φέτος. Τα ευρήματά της έρευνας της επιτροπής περιγράφουν λεπτομερώς μια άκαμπτη ατμόσφαιρα όπου ήταν δύσκολο για το προσωπικό να αισθανθεί “ψυχολογική ασφάλεια”.

Η αίσθηση της προηγούμενης επιτυχίας από την πλευρά της διοίκησης βοήθησε να δημιουργηθεί η κουλτούρα, είπε ο πρόεδρος της επιτροπής Kazuo Sakakibara, ο οποίος ήταν ο πρώην επικεφαλής εισαγγελέας στο Γραφείο Δημόσιας Εισαγγελίας της Περιφέρειας της Οσάκα.

Το μέγεθος των προηγούμενων επιτυχιών τους, τους έκανε να μην μπορούν να αλλάξουν ή να δουν τον εαυτό τους αντικειμενικά και δεν γνώριζαν τις αλλαγές στο εξωτερικό περιβάλλον και τις αξίες.

Η εταιρία έγινε κακοοργανωμένη όπου οι άνθρωποι δεν μπορούν να πουν τι δεν μπορούν να κάνουν.

Ο πρόεδρος της Hino, Satoshi Ogiso, ζήτησε συγγνώμη από τους δημοσιογράφους και είπε ότι η διοίκηση πήρε σοβαρά τις ευθύνες της. Είπε ότι έλαβε ένα μήνυμα από τον πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος τόνισε ότι η κακή συμπεριφορά στη Hino πρόδωσε την εμπιστοσύνη όλων των ενδιαφερομένων.

Η επιτροπή δεν βρήκε στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα στελέχη εκτός της μονάδας μετάδοσης κίνησης γνώριζαν την ανάρμοστη συμπεριφορά.

Το τμήμα απαιτεί υψηλή τεχνογνωσία, η οποία εμπόδισε τις αλλαγές προσωπικού και επέτρεψε τη συνέχιση της ανάρμοστης συμπεριφοράς.
Έχουν διαβιβαστεί παραπτώματα εντός της μονάδας, αλλά δεν υπήρχαν λειτουργίες παρακολούθησης σε άλλες μονάδες, το οποίο είναι ένα σημαντικό ζήτημα. Ακόμη και αν δεν υπήρχε κίνηση προσωπικού εντός της οργάνωσης, αυτά τα ζητήματα θα έπρεπε να είχαν βρεθεί,

δήλωσε το μέλος της επιτροπής Makoto Shimamoto.

Η Hino είπε ότι θα δημιουργήσει ένα νέο σύστημα εταιρικής διακυβέρνησης εντός τριών μηνών, προσθέτοντας πως η επιτροπή είχε βρει στοιχεία παραποίησης που εκτείνονται τουλάχιστον έως τον Οκτώβριο του 2003, σε αντίθεση με το χρονοδιάγραμμα που είχε αποκαλυφθεί προηγουμένως και ήθελε η παραποίηση να έχει ξεκινήσει από το 2016.

Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας, το οποίο ανακάλεσε την πιστοποίηση του κατασκευαστή φορτηγών για τους κινητήρες που επηρεάστηκαν, όταν έγινε γνωστό το σκάνδαλο τον περασμένο Μάρτιο, είπε ότι θα διενεργήσει έρευνα για την εταιρεία.

Η Hino έχει ανακαλέσει σχεδόν 47.000 οχήματα που κατασκευάστηκαν από τον Απρίλιο του 2017 έως τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, προσθέτοντας πως θα ανακληθούν επιπλέον 20.900 οχήματα.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

EuroNCAP: Πεντάστερα τα Nio EL6, Toyota C-HR και υπό προϋποθέσεις το Honda CR-V

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Nio EL6, Toyota C-HR, και Honda CR-V υπό τους ενημερωμένους κανονισμούς του...

Με ανοιγόμενο πίσω παράθυρο το νέο Toyota 4Runner

Η Toyota συνεχίζει το teasing της νέας γενιάς του 4Runner, με το επερχόμενο off-roader SUV να έχει ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παράθυρο. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί...