Το 2004 η Nismo προκειμένου να γιορτάσει τα 20στα της γενέθλια, εξέλιξε και έβγαλε στην αγορά το Nissan Skyline R34 GT-R Z-Tune, με τη εταιρία να σκόπευε να κατασκευάσει 20 αυτοκίνητα, όλα χειροποίητα.

Επειδή όμως, η παραγωγή του R34 είχε ήδη σταματήσει, η Nismo αναγκάστηκε να ψάξει 20 καλοδιατηρημένα μεταχειρισμένα R34 GT-R V-Spec για να τα μετατρέψει σε Z-Tune. Αυτά έπρεπε να είχαν διανύσει λιγότερα από 30.000 χλμ, και να μην έχουν καμία βελτίωση τόσο στο σώμα όσο και μηχανικά.

Η Nismo βρήκε 12 τέτοια αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα οκτώ να δωρίζονται από τους ιδιοκτήτες τους, ώστε η Nismo να τους τα μετατρέψει σε Z-Tune. Όλα τα αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο ασημί (Z-Tune Silver), εκτός από ένα, που ήταν βαμμένο στο Midnight Purple, και ήταν το πιο ακριβό GT-R στον κόσμο, πριν από τη γέννηση του Nissan GT-R50 από τον Italdesign.

Το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν το 1 από τα 2 Z-Tune που πουλήθηκαν στη Ταϊλάνδη, με το πρώτο να καταλήγει σε έναν αγοραστή από τις ΗΠΑ για άγνωστο ποσό. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που βλέπεις εδώ και αγοράστηκε πρόσφατα από τον 458 Destroyer, έναν πολύ αφοσιωμένο συλλέκτη των Nissan GT-R, ο οποίος κατέχει σχεδόν κάθε ειδική έκδοση του αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε ποτέ.

Πριν από μερικά χρόνια, το Skyline R34 GT-R Z-Tune κόστιζε περίπου 500.000 δολάρια, αλλά δεν ήταν τυχερός να κάνει ένα δικό του. Με την αξία των συλλεκτικών αυτοκινήτων να έχει εκτοξευθεί, ο συλλέκτης κατέληξε να πληρώσει 1.985.000 δολάρια, μαζί με την μεταφορά και τους φόρους.

Στη συλλογή των 50+ αυτοκινήτων, ο 458 Destroyer έχει αρκετά ιαπωνικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90 όσο και σύγχρονα εξωτικά, όπως δύο Lexus LFA, μια LaFerrari, μα Ferrari 599 GTO, μερικές Lamborghini, το Nissan Skyline GT-R R34 του Paul Walker, ένα Mazda RX7 βελτιωμένο από την Veilside και άλλα.

Να θυμίσω ότι μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον 2,8-λίτρων κινητήρα να αποκτά νέους εκκεντροφόρους, σφυρήλατο στρόφαλο και σφυρήλατα πιστόνια, μεγάλο turbo της IHI, νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα, ώστε να μπορεί να παράγει 500 άλογα με 540 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτ, το 400αρι σε 10,06 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 327 χλμ/ώρα.