Aston Martin V12 Vantage Roadster

Σχετικά άρθρα

Την Roadster έκδοση της V12 Vantage παρουσίασε η Aston Martin με την παραγωγή της να περιορίζεται σε μόλις 249 μονάδες που ήδη έχουν πουληθεί. Το βρετανικό αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τον 5,2 λίτρων twin-turbo V12 κινητήρα που αποδίδει 700 ίππους και 753 Nm ροπής και συνδέεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 322 χλμ/ώρα.

Για να κρατηθεί χαμηλά το επιπλέον βάρος του μεγαλύτερου κινητήρα, η βρετανική εταιρία έχει προβεί σε μια σειρά μέτρων εξοικονόμησης βάρους, με το απόβαρο να ανακοινώνεται στα 1.885 κιλά. Παρόλα αυτά, η αναλογία κιλών/ίππο της V12 Vantage είναι 372 ίπποι ανά τόνο.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο έχει εξοπλιστεί με διάφορα εξαρτήματα από carbon, όπως το καπό, ο εμπρός προφυλακτήρας, τα μπροστινά φτερά και τα πλαϊνά μαρσπιέ. Ο πίσω προφυλακτήρας και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι από συνθετικά υλικά, ενώ υπάρχει μια ελαφριά μπαταρία και νέα εξάτμιση.

Η τελευταία είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους 1 χλστ., που εξοικονομεί 7,2 κιλά σε σχέση με το σύστημα της V8 Vantage, και δίνει στην V12 Vantage Roadster μια νέα ιδιαίτερη χροιά.

Εκτός από τα μηχανικά μέρη, η Aston Martin έστρεψε την προσοχή της στο αμάξωμα της V12 Vantage Roadster, αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση από τις Vantage GT8 και V12 GT12 της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Το νέο bodykit προσφέρει 204 κιλά κάθετης δύναμης στην τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 40 χλστ σε σχέση με την V8 Vantage Roadster.

Εκτός από την αύξηση του πλάτους, το σώμα και η δομή του V12 είναι επίσης πιο άκαμπτα, με την εταιρία να χρησιμοποιεί πρόσθετα εμπρός και πίσω πάνελ διάτμησης και πρόσθετα στηρίγματα μεταξύ των πύργων της πίσω ανάρτησης και του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Κάτω από το αμάξωμά υπάρχει ένα επανασχεδιασμένο πλαίσιο με μπροστινά ελατήρια που είναι κατά 50% πιο σκληρά και κατά 40% πίσω, ενώ κατά 13% πιο σκληρά πιο άκαμπτα είναι top mounts τους. Η ακαμψία της εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου έχει αυξηθεί κατά 5% και της πίσω κατά 41%, αλλά πλέον υπάρχει ένα δευτερεύον ελατήριο στο πίσω μέρος για να αμβλύνει τον ρυθμό του ελατηρίου όταν χρειάζεται.

Αλλαγμένη είναι και η γεωμετρία για τα μπροστινά ψαλίδια και τη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με τα ενεργά αμορτισέρ να έχουν νέες ρυθμίσεις, όπως και το σύστημα διεύθυνσης για να βελτιωθεί ο ρυθμός απόκρισης και η αίσθηση. Για την πέδηση, υπάρχουν carbon κεραμικά φρένα, εξοικονομώντας 23 κιλά μη αναρτώμενης μάζας, ενώ αντέχουν σε θερμοκρασίες έως και 800 βαθμούς.

Οι εμπρός δίσκοι είναι 410 χλστ. με δαγκάνες έξι εμβόλων, και οι πίσω 360 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Οι ζάντες είναι 21 ιντσών, οι οποίες ντύνονται με τα Pilot Sport 4S ελαστικά της Michelin, με διαστάσεις 275/35 μπροστά και 315/30 πίσω.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Aston Martin DBX αποκτά νέο εσωτερικό

Την MY2025 έκδοση της DBX παρουσίασε η Aston Martin, με το αυτοκίνητο να έχει νέο εσωτερικό και άλλες μικρές αναβαθμίσεις, ενώ θα προσφέρεται μονάχα...

Η Aston Martin ανακαλεί 3.639 DBX

Η Aston Martin προχωρά στην ανάκληση 3.639 DBX για τρία διαφορετικά προβλήματα. Το πρόβλημα που επηρεάζει τα περισσότερα αυτοκίνητα, 2.902 συγκεκριμένα, έχει να κάνει...

Επίσημο: Νέος CEO της Aston Martin ο Adrian Hallmark, που φεύγει άμεσα από Bentley

Με μια ξαφνική κίνηση, το διοικητικό συμβούλιο της Aston Martin ανακοίνωσε σήμερα τον διορισμό του Adrian Hallmark ως τον νέο εκτελεστικό διευθυντή και διευθύνοντα...