Στα τέλη του 2020, ήτοι περίπου δέκα μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, άρχισαν να γίνονται εμφανή τα πρώτα σημάδια των επιπτώσεων που επέφεραν τα περιοριστικά μέτρα σε όλον τον κόσμο, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ελλείψεις και τη μη επάρκεια σε ημιαγωγούς.

Οι μήνες πέρασαν και φτάσαμε το 2022 με το πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα μόνο λυμένο να μην μπορεί να θεωρηθεί, με τους μήνες αναμονής για τις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων να έχουν εκτοξευθεί. Και ενώ οι περισσότεροι ανέμεναν πως τα προβλήματα με τους ημιαγωγούς να λυνόταν μέσα στο 2022, η Volkswagen εκτιμά ότι οι ελλείψεις θα συνεχιστούν έως το 2023 και οι διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα θα γίνει η νέα “κανονικότητα”.

Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής προμηθειών της Volkswagen, Murat Aksel, μιλώντας πρόσφατα σε γερμανικό μέσο σημείωσε ότι οι γεωπολιτικές ανησυχίες έχουν δημιουργήσει νέα και προκλητικά ζητήματα, τονίζοντας:

Με τα νέα γεωπολιτικά ζητήματα, αν μη τι άλλο, το θέμα θα γίνει ακόμα πιο περίπλοκο και προκλητικό. Οι επενδύσεις για νέα χωρητικότητα βρίσκονται τώρα σε καλό δρόμο, αλλά πιθανότατα θα εξακολουθεί να υπάρχει διαρθρωτικό έλλειμμα σε ημιαγωγούς έως και το 2023.