To παράδειγμα των Ferrari, Porsche και Polestar, οι οποίες όντας αρκετά επιτυχημένες αποσχίστηκαν από τις μητρικές εταιρίες για να κρατούν τις τύχες στα χέρια τους, είναι αρκετά πιθανό να ακολουθήσει και η Maserati.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο οικονομικός διευθυντής της Stellantis, Richard Palmer, έκανε γνωστό ότι η Maserati θα μπορούσε να αποχωρίσει από τον όμιλο, εφόσον αυτή είναι αρκετά κερδοφόρα μέσα στα επόμενα χρόνια.

Αυτή η σκέψη είναι φυσικό επακόλουθο της σημαντικής βελτίωσης των οικονομικών στοιχείων της. Πιο συγκεκριμένα, το περασμένο έτος οι πωλήσεις της Maserati παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 41%, φτάνοντας τις 24.300 μονάδες, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 47% (αγγίζοντας τα 2 δισ. ευρώ), ενώ το λειτουργικό κέρδος της ιταλικής εταιρίας ανήλθε σε 103 εκατ. ευρώ, ήτοι μια αύξηση 12 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το 2020.

Και όλα αυτά πριν την έναρξη της εμπορικής πορείας της Grecale, η επιτυχία της οποίας είναι εξαιρετικά σημαντική για τη συνέχιση των θετικών αποτελεσμάτων και πορείας της εταιρείας.