Ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, δήλωσε πως εξετάζουν τον ενδεχόμενο κατασκευής συμπαγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ινδία για εξαγωγή στην Ευρώπη, αλλά δεν έχει παρθεί ακόμη τελική απόφαση.

Σύμφωνα με τον Tavares, το υψηλό κόστος κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη θα μπορούσε να αντισταθμιστεί από το χαμηλότερο εργατικό κόστος στην Ινδία, τονίζοντας ωστόσο πως η προμήθεια μπαταριών παραμένει αβέβαιη.

Μέχρι στιγμής, η Ευρώπη δεν είναι σε θέση να κατασκευάσει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, επομένως η μεγάλη ευκαιρία για την Ινδία θα ήταν να μπορεί να πουλά συμπαγή ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε προσιτή τιμή. Αυτό προσπαθούμε, αλλά δεν έχει αποφασιστεί. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε,

δήλωσε ο Tavares που βλέπει την Ινδία σαν ένα πιθανό στοίχημα για την εταιρία του, μετά την έξοδο της Ford και της GM από τη χώρα, λόγω αποτυχίας τους να κερδίσουν χρήματα και να σπάσουν την κυριαρχία της Suzuki και της Hyundai στη Ινδία, την πέμπτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η Citroen ξεκίνησε την εμπορική πορεία του C3 στην Ινδία νωρίτερα φέτος, ενώ θα προσφέρει δύο ακόμη μοντέλα της έως το 2024, ανάμεσά τους και ένα ηλεκτρικό που θα βασίζεται στη πλατφόρμα Smart Car του ομίλου. Εκτός από τη Citroen, η Stellantis πουλά στην Ινδία και μοντέλα της Jeep

Η Stellantis μέσω κοινοπραξιών, διαθέτει δύο εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων στην Ινδία, ένα για τη Citroen και ένα για την Jeep, όπως και ένα εργοστάσιο κινητήρων, καθώς και ένα κέντρο τεχνολογίας.

Επίσης, μόλις άνοιξε έναν κόμβο λογισμικού που θα είναι το κύριο κέντρο ανάπτυξης για μία από τις τρεις τεχνολογικές πλατφόρμες που η Stellantis θα ξεκινήσει να αναπτύσσει το 2024, την STLA SmartCockpit, με επίκεντρο την ψηφιακή ενοποίηση οχημάτων και οδηγών.