Η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι αναβαθμίζει την MEB πλατφόρμα της, η οποία έκανε ντεμπούτο της το 2019 στο ID.3 και χρησιμοποιείται από δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική.

1

Η εξελιγμένη έκδοση της ονομάζεται MEB+, με την εταιρία να μην κάνει γνωστό ποιο θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται σε αυτήν, ούτε το πότε θα την δούμε. Αναφέρει, όμως, ότι τα μοντέλα που θα “χτιστούν” πάνω της θα διαθέτουν μεγαλύτερη αυτονομία και θα φορτίζουν ταχύτερα, ενώ θα υιοθετεί νέα τεχνολογία μπαταριών και θα ενσωματώνει τεχνολογίες για συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

2

Πιο συγκεκριμένα, η MEB+ θα χρησιμοποιεί τη νέα γενιά των μπαταριών της γερμανικής εταιρίας που θα προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ. Εκτός αυτού, ο χρόνος φόρτισης θα μειωθεί σημαντικά, καθώς η μέγιστη ισχύς φόρτισης θα αυξηθεί από τα 135 kW που ισχύει σήμερα, στα 175 με 200 kW. Επιπλέον, η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι θα λανσάρει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026, με το ένα εξ αυτών να θέλει να έχει βασική τιμή περίπου τις 25.000 ευρώ.

3

Μέχρι σήμερα, έχουν πουληθεί παγκοσμίως πάνω από 670.000 αυτοκίνητα που βασίζονται στην MEB, με τα περίπου 500.000 από αυτά να είναι της ID οικογένειας της VW. Η VW θέλει να κατασκευάσει συνολικά 10 εκατ. αυτοκίνητα που θα βασίζονται στην MEB ή κάποια παραλλαγή της.

4

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volkswagen κάνει το εργοστάσιο του Wolfsburg κατάλληλο για το μέλλον, καθώς ανακοίνωσε σήμερα επένδυση περίπου 460 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι τις αρχές του 2025. Η επένδυση προορίζεται κυρίως για προετοιμασίες για την παραγωγή του ανανεωμένου ID.3. Η παραγωγή του τελευταίου θα ξεκινήσει από το 2023 -αρχικά σε μερική παραγωγή, με την πλήρη παραγωγή να προγραμματίζεται από το 2024.

Η αναβάθμιση αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2025. Όταν η παραγωγή του ID.3 φτάσει σε φουλ ρυθμό, ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV μοντέλο θα ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη χρήση της χωρητικότητας παραγωγής του Wolfsburg.