Η Volkswagen επιταχύνει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να θέλει να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2033 και μετά, δύο χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό.

Αυτό έκανε γνωστό ο CEO της εταιρίας, Thomas Schafer, λέγοντας πως η εταιρία του θα προσπαθήσει να επωφεληθεί από τις οικονομίες κλίμακας κατασκευάζοντας διαφορετικά αυτοκίνητα που μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και τον ίδιο βασικό σχεδιασμό, αντί να συναρμολογεί ένα μόνο μοντέλο ανά εργοστάσιο. Αυτή η στρατηγική δεν περιλαμβάνει μόνο τη βασική μάρκα VW αλλά και άλλες κύριες μάρκες του VW Group.

Το VW Group θα μειώσει τον αριθμό των μοντέλων που προσφέρουν οι μάρκες του με στόχο να επιτύχει υψηλότερα περιθώρια κέρδους για τη VW, τη SEAT, τη Skoda και το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen.

Το ID.3 θα ανανεωθεί σύντομα και θα αποκτήσει GTX έκδοση με δύο κινητήρες που σύμφωνα με τον Schafer, το ανανεωμένο μοντέλο θα φέρει “ένα σημαντικό και αξιοσημείωτο άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ποιότητα, τα υλικά και τη σταθερότητα του συστήματος“, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα λογισμικού που είχε η Volkswagen τους τελευταίους μήνες.

Επίσης η εταιρία ετοιμάζει το hatchback ID.1 και το crossover ID.2, όπως και την crossover έκδοση του ID.3. Συνολικά, η Volkswagen μέχρι το 2026 θα λανσάρει στην αγορά τουλάχιστον 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το τμήμα R της να διαθέτει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2030 και έπειτα.