Τα εξαιρετικά αυτοκίνητα έχουν πάντα υπέροχες ιστορίες να πουν. Αλλά είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτο όταν ένα αυτοκίνητο έχει μια τόσο συναρπαστική ιστορία, που ο ιδιοκτήτης της σύγχρονης έκδοσης του αποτίει φόρο τιμής στη σπουδαία ιστορία του προκατόχου του, διαμορφώνοντάς την με το απόλυτο ίδιο στυλ.
Αυτό ακριβώς οραματίστηκε ένας Αμερικάνος ιδιοκτήτης μιας Centodieci, καθώς επέλεξε ένα spec ώστε να ταιριάζει ακριβώς με την EB110S “Le Mans”, ήτοι την μοναδική EB110 που συμμετείχε ποτέ στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, το 1994.
Σε δήλωση του, ο ιδιοκτήτης αυτής της εκπληκτικής Centodieci τονίζει:
Η κληρονομιά είναι κάτι που βρίσκω πολύ συναισθηματικά συναρπαστικό και εμπνευσμένο. Όταν η EB110 βγήκε για να αγωνιστεί στο Le Mans το 1994, σε έκανε να νιώθεις ότι η γενεαλογία της Bugatti εξελίσσεται με τελειότητα.
Εκτιμώ την αίσθηση της ιστορίας και την εύρεση μιας σύνδεσης με το παρελθόν. Κάνει την ιδιοκτησία πολύ πιο ξεχωριστή. Το να γιορτάζουμε το παρελθόν απολαμβάνοντας το παρόν είναι επίσης συναισθηματικά ικανοποιητικό. Αυτό το livery αποκτά μια απίστευτη και υποβλητική αίσθηση συναισθήματος, που ώθησε την επιστροφή της Bugatti στο Le Mans.
Να θυμίσω ότι η Bugatti ξεκίνησε τις παραδόσεις της Centodieci τον Ιούνιο του 2022, με το 10ο και τελευταίο αυτοκίνητο να παραδίδεται έξι μήνες αργότερα. Μηχανικά, η Centodieci διαθέτει έναν 8,0-λίτρων W16 κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron.
Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Η δύναμη περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι. Το βάρος είναι μειωμένο κατά 20 κιλά σε σχέση με την Chiron.