Τον περασμένο Ιούνιο η Bugatti παρέδωσε την πρώτη από τις 10 Centodieci που είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει, με το εν λόγω αυτοκίνητο να το είδες να κινείται στους δρόμους της Κροατίας.

Ωστόσο, σήμερα η γαλλική εταιρία έκανε γνωστό ότι βγήκε από το εργοστάσιο της στο Molsheim το τελευταίο αυτοκίνητο και έχει ήδη παραδοθεί στον τυχερό του ιδιοκτήτη. Η εν λόγω Centodieci είναι βαμμένη σε λευκό Quartz White χρώμα με carbon λεπτομέρειες στα κάτω τμήματα του αμαξώματος και μαύρες ματ γρίλιες.

Η τιμή της κάθε Centodieci ήταν στα 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ), με το σχεδιασμό της Centodieci να αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110.

Στο μπροστά μέρος το splitter και οι εισαγωγές αέρα μιμούνται αυτές της EB110, με το σήμα της εταιρίας να βρίσκεται πλέον όχι στη γρίλια, αλλά πάνω στο καπό.

Οι ζάντες είναι νέες, με τις μεσαίες κολώνες να μην έχουν πλέον το C σχεδιασμό, αλλά φέρουν πέντε στρόγγυλες εισαγωγές αέρα που τροφοδοτούν με αέρα τον κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα με οκτώ στοιχεία, νέες τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, τεράστια αεροτομή και μεγάλος διαχύτης.

Κίνηση παίρνει από τον W16 8,0-λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η δύναμη περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι. Το βάρος είναι μειωμένο κατά 20 κιλά, σε σχέση με την Chiron.