Έρευνα: Η ηλεκτροκίνηση από μόνη της δεν είναι η λύση για τη κλιματική αλλαγή

Σχετικά άρθρα

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να χάσει τους στόχους για το κλίμα κατά 75%, σύμφωνα με μια μελέτη που υποστηρίζεται την Polestar και την Rivian.

Η μελέτη των συμβούλων παγκόσμιας διαχείρισης Kearney, που ονομάζεται Pathway, ανέφερε ότι η βιομηχανία θα ξεπεράσει δραματικά τον στόχο της IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change), να περιορίσει τη μέση παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμό Κελσίου έως το 2050, εάν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αναλάβουν δράση.

Σύμφωνα με την μελέτη, τα επιβατικά οχήματα αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος περίπου το 15% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Η ηλεκτροκίνηση από μόνη της δεν είναι η λύση, ακόμα κι αν κάθε αυτοκίνητο που πωλείται στον κόσμο αύριο είναι ηλεκτρικό, θα οδηγούμασταν ακόμη στην υπέρβαση,

δήλωσαν οι Polestar και Rivian, προσθέτοντας ότι προσκάλεσαν τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο για μια ενημερωτική συζήτηση. Η έκθεση καλεί για επείγουσα, συλλογική δράση σε ολόκληρο τον κλάδο.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων μπορεί να ακολουθούν διαφορετικά μονοπάτια όσον αφορά τη μάρκα, τη σχεδίαση και τις επιχειρηματικές στρατηγικές, και μερικές δεν θα παραδεχτούν καν ότι ο δρόμος προς το μέλλον είναι ηλεκτρικός. Πιστεύω ότι είναι, και ότι η κλιματική κρίση είναι κοινή ευθύνη και πρέπει να κοιτάξουμε πέρα ​​από τις εκπομπές ρύπων που βγαίνουν από τις εξατμίσεις.

Αυτή η έκθεση καθιστά σαφή τη σημασία της δράσης τώρα και από κοινού. Η αδράνεια έχει σαφές κόστος, αλλά υπάρχει επίσης μια οικονομική ευκαιρία για τους καινοτόμους που βρίσκουν νέες απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε,

δήλωσε η επικεφαλής της Polestar για τη βιωσιμότητα, Fredrika Klaren.

Η έκθεση προτείνει τρεις “μοχλούς” για να έχουμε την ευκαιρία να επιτύχουμε τον στόχο μέχρι το 2050:

  1. Συμπεριλαμβανομένης μιας σταθερής ημερομηνίας λήξης για την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μεγαλύτερη επένδυση στις κατασκευαστικές δυνατότητες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
  2. Δημιουργία περισσότερων πράσινων επιλογών φόρτισης, επενδύοντας σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε παγκόσμια δίκτυα.
  3. Εστίαση στη μείωση των εκπομπών στις αλυσίδες παραγωγής και εφοδιασμού. Η έκθεση τονίζει ότι αυτό το βήμα είναι καίριο και θα δημιουργήσει μεγαλύτερα κέρδη από το να κυκλοφορούν απλώς ηλεκτρικά οχήματα.

ΠηγήKearney

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

ΗΠΑ: Νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ οριστικοποίησε τους νέους πιο αυστηρούς κανόνες εκπομπών, που στοχεύουν ώστε έως το 2032 οι μέσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου να...

Τα αυτοκίνητα εκπέμπουν τα ίδια επίπεδα CO2 όπως πριν από 12 χρόνια

Τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθούν να εκπέμπουν την ίδια ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα όπως πριν από 12 χρόνια, προειδοποίησε την Τετάρτη...

ΕΕ. Μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90% έως το 2040 για τα φορτηγά και λεωφορεία

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σε συμφωνία σχετικά με τα πρότυπα CO2 για τα νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της ΕΕ...

Τα ηλεκτρικά χρειάζεται να διανύσουν έως και 160.000 χλμ για να γίνουν πιο “πράσινα” από τα συμβατικά

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προωθούνται με την ταμπέλα της "πράσινης" μετάβασης, ρυπαίνοντας λιγότερο το περιβάλλον, αλλά μια νέα έρευνα έδειξε πως οι κυβερνήσεις και οι...
Autoblog.gr