Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρείται ότι είναι η τεχνολογία που θα εκδημοκρατίσει την ηλεκτροκίνηση, καθώς είναι ελαφρύτερες και ασφαλέστερες από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ υπόσχονται να βελτιώσουν τα ηλεκτρικά οχήματα με διάφορους τρόπους, όπως να μειώνουν δραματικά τους χρόνους φόρτισης.

Ωστόσο, δεν συντάσσονται όλοι με τη παραπάνω άποψη, με τον Davide Danesin, ο οποίος ηγήθηκε της εξέλιξης της Maserati GranTurismo, που προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και με αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο (έκδοση Folgore), να δηλώνει ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν είναι σε θέση να δώσουν στα ηλεκτρικά τους χρόνους αστραπιαίας επιτάχυνσης που περιμέναμε από αυτά. Πιο συγκεκριμένα, ο Danesin είπε:

[Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης] έχουν πιο ευνοϊκή αναλογία ισχύος προς βάρος. Αλλά ο χρόνος εκφόρτισης τους δεν είναι αρκετά γρήγορος για να παρέχει ενέργεια σε τρεις ηλεκτροκινητήρες με την επιθυμητή απόδοση.