Την ανανεωμένη έκδοση του P7 παρουσίασε η Xpeng, με το αυτοκίνητο να πωλείται με το όνομα P7i και να διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα, νέα εξωτερικά χρώμα, νέο τιμόνι, νέα διακοσμητικά, νέα κεντρική κονσόλα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, οθόνη αφής 15″ και ηχοσύστημα 20 ηχείων.

Το XPeng P7i φέρει αντλία θερμότητας που βελτιώνει την ικανότητα ψύξης του αυτοκινήτου κατά 88,9% και επιτρέπει στο αυτοκίνητο “να διατηρεί εύκολα” ταχύτητα 190 χλμ/ώρα για 30 λεπτά συνεχόμενα, χωρίς τον κίνδυνο υπερθέρμανσης της μπαταρίας ή του κινητήρα. Επιπλέον, σε κρύες συνθήκες, η αντλία βελτιώνει την αυτονομία κατά 15%.

Μηχανικά προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Η βασική έκδοση φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 276 ίππων με 440 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα και αυτονομία 702 χλμ στον κινέζικο κύκλο δοκιμών.

Η δυνατότερη έκδοση είναι τετρακίνητη, με έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 473 ίππων με 757 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία 610 χλμ.

Στο τομέα των βοηθημάτων υποστήριξης και υποβοήθησης της οδήγησης, το P7i εξοπλίζεται με το σύστημα δεύτερης γενιάς, που χρησιμοποιεί δύο τσιπ Nvidia Drive Orin-X. Αυτοί οι επεξεργαστές είναι σε θέση να επεξεργάζονται 508 TOPS (τρισεκατομμύρια λειτουργίες ανά δευτερόλεπτο) για τη διαχείριση των πληροφοριών που παρέχονται από τους 31 αισθητήρες που είναι διάσπαρτοι σε όλο το αμάξωμα και μέσα στην καμπίνα. Ανάμεσα στους αισθητήρες συναντάμε 2 LiDAR, 12 αισθητήρες υπερήχων, ραντάρ 5 χιλιοστών και 12 κάμερες.

Η τιμή του ξεκινά στη Κίνα από τις 249.900 γουάν (33.930 ευρώ) και φτάνει έως τις 339.900 γουάν (46.150 ευρώ).