Η Toyota παρουσίασε το GR H2 Racing Concept, ένα πρωτότυπο αγωνιστικό αντοχής που καταναλώνει υδρογόνο. Το όχημα έχει μήκος 5,1 μέτρα και πλάτος 2,05 μέτρα, διαστάσεις που το καθιστούν ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από το GR010 Hybrid που έχει μήκος 4,65 μέτρα και πλάτος 1,9 μέτρα.
Η εταιρία δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες για τον κινητήρα του αγωνιστικού παρά μόνο πως αυτός συνδυάζει έναν κινητήρα υδρογόνου και ένα υβριδικό σύστημα.
Οι Ιάπωνες θα αγωνιστούν στον 24ωρο αγώνα του Le Mans του 2026 με ένα αγωνιστικό που θα καταναλώνει υδρογόνου, με την διοργανώτρια του αγώνα, Automobile Club de l’Ouest (ACO), να προβλέπει πως έως το τέλος της δεκαετίας όλα τα αγωνιστικά που θα συμμετέχουν στον διασημότερο αγώνα αντοχής του κόσμου, θα διαθέτουν κάποιο είδος κινητήρα υδρογόνου.
Ο Akio Toyota δήλωσε κατά την παρουσίαση του Toyota GR H2 Racing Concept:
Το Le Mans είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να ξεπεράσουμε τα όρια και να συνειδητοποιήσουμε το μέλλον. Στόχος μου είναι να φτάσω σε ουδετερότητα άνθρακα χωρίς να διακυβεύσω την ταχύτητα ή τον ενθουσιασμό των αγώνων.
Δεν θα επένδυα σε αυτήν την τεχνολογία αν δεν πίστευα ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε με αυτήν. Το υδρογόνο δεν είναι απλώς μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά μια πραγματικά συναρπαστική τεχνολογία: προσφέρει ήχο, ροπή και δυναμική. Είναι όλα αυτά τα πράγματα.