VW: Τα κουμπιά αφής απογοήτευσαν τους πελάτες μας. Τα εσωτερικά μας ήταν απογοητευτικά

Σχετικά άρθρα

Το 2019 η Volkswagen αποφάσισε να τοποθετήσει κουμπιά αφής στο τιμόνι και στο σύστημα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού στην 8η γενιά του Golf και στα υπόλοιπα μοντέλα της, κάτι που έφερε μόνο αρνητικά σχόλια.

Διάβασε επίσης

VW Group. Στροφή στη ποιότητα

Έτσι η γερμανική εταιρία αποφάσισε να επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στο εσωτερικό των μοντέλων της, με CEO της, Thomas Schafer, να παραδέχεται σε πρόσφατη συνέντευξή του πως τα κουμπιά αφής ήταν ένα λάθος.

Όπως είπε:

Τα κουμπιά αφής προκάλεσαν σίγουρα μεγάλη ζημιά και η εταιρία είχε απογοητευμένους πελάτες που δεν πρέπει να απογοητεύονται. Ξοδέψαμε πολύ χρόνο για τα χαρακτηριστικά που αγγίζει ο πελάτης κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Στη συνέχεια φτιάξαμε μια σειρά από αυτά. Ποιες λειτουργίες πρέπει να υπάρχουν στα κουμπιά; Ποιο μπορεί να τοποθετηθεί στην οθόνη;

Καταλήξαμε να δημιουργήσουμε ένα φύλλο excel στο μέγεθος ενός δωματίου, αλλά ναι, έπρεπε να το κάνουμε για να αποφασίσουμε ποιες λειτουργίες θα ελέγχονται από την οθόνη αφής και ποιες από φυσικά κουμπιά.

Η VW επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά τόσο στο τιμόνι των μοντέλων της, όσο και στο σύστημα ελέγχου του κλιματισμού, με το πρώτο μοντέλο που θα τα διαθέτει να είναι το νέο Tiguan, με τα Golf facelift, νέο Passat και ID.2 να ακολουθούν. Παράλληλα, ο Schafer είπε πως το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των νέων αυτοκίνητων της VW θα είναι πιο ξεκάθαρο και πιο διαισθητικό.

Διάβασε ακόμη

VW: Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μας είναι κακό

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το αποτέλεσμα αν αφήνεις να υπερθερμανθεί ο κινητήρας

Το ψυκτικό υγρό και το λάδι του κινητήρα δεν πρέπει ποτέ να αναμειγνύονται, αλλιώς το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία. Το ψυκτικό...

Η Lucid “έκαψε” άλλα 2,8 δισ. δολάρια

Για ένα ακόμη τρίμηνο η Lucid παρουσίασε καθαρές ζημιές. Συγκεκριμένα, η εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έδρα την Καλιφόρνια, η οποία έχει την στήριξη...

Η Porsche 911 Turbo “ξεφτιλίζει” την Mercedes AMG GT 63 S στο 1000άρι

Στη θεωρία τα δύο γερμανικά sport μοντέλα δείχνουν να έχουν πάνω-κάτω τις ίδιες επιδόσεις, αλλά στη πραγματικότητα, η Porsche 911 Turbo είναι πολύ γρηγορότερη...