Εντυπωσιακό το ντεμπούτο της Alpine στην ανάβαση του Pikes Peak

Σχετικά άρθρα

Χθες διεξήχθη η φετινή ανάβαση του Pikes Peak και στην κατηγορία Open, την πιο ποικιλόμορφη του αγώνα, η Alpine πήρε μέρος με το ειδικά διαμορφωμένο A110 Pikes Peak, το οποίο οδήγησε ο Raphael Astier.

Όπως γνωρίζεις, η ανάβαση έχει μήκος 19,93 χιλιομέτρων και διαθέτει 156 στροφές, ξεκινώντας από υψόμετρο 2.865 μέτρων και τερματίζοντας περίπου σχεδόν 1.440 μέτρα ψηλότερα, στα 4.301 μέτρα.

Ο Γάλλος ολοκλήρωσε την ανάβαση σε 9 λεπτά και 17,412 δευτερόλεπτα, χρόνος πάνω από έξι δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον προσωπικό καλύτερο χρόνο του Astier με μια Porsche το 2019. Ξεπερνώντας τις ελπίδες της Alpine και της Signatech, το A110 Pikes Peak κατέρριψε το ρεκόρ της κατηγορίας Pikes Peak Open, που κατείχε ο Peter Cunningham για περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα.

Η Alpine τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία της και τρίτη στη γενικής στην πρώτη της εμφάνιση στη διάσημη αμερικάνικη ανάβαση. Η γαλλική εταιρία συνεργάστηκε με τους μηχανικούς και τεχνικούς της αγωνιστικής ομάδας Signatech, για να ετοιμάσουν το αγωνιστικό.

Χάρη σε μια στενή και γόνιμη συνεργασία μεταξύ των ομάδων του γραφείου σχεδιασμού της Alpine -με επικεφαλής τον Raphael Linari (διευθυντής σχεδίασης) και εκείνων της Signatech, με επικεφαλής τον Lionel Chevalier (τεχνικός διευθυντής) και τον Francois Letort (project manager), το αυτοκίνητο έχει μετατραπεί σε μια τρομερή αγωνιστική μηχανή, σε ένα project που διήρκεσε λιγότερο από 6 μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, το πιο ακραίο A110 μέχρι σήμερα έχει υποβληθεί σε εκτεταμένες αναβαθμίσεις για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εμβληματικής ανάβασης και διαθέτει επιβλητικά αεροδυναμικά εξαρτήματα που το κρατούν κολλημένο στο έδαφος.

Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών χαρακτηριστικών είναι οι έντονοι διαχωριστές και εκτροπείς στα άκρα της αεροτομής, για να μην αναφέρω την επιβλητική πίσω αεροτομή, για την απαραίτητη κάθετη δύναμη στις.

Η δουλειά που έγινε στο Alpine A110R εμφανίζεται επίσης μέσω των πλαϊνών ποδιών και του διαχύτη, ενώ η εισαγωγή αέρα στην οροφή συμβάλει και αυτή για την αυξημένη απόδοση του κινητήρα, που πλέον φτάνει τους σχεδόν 500 ίππους. Επιπλέον, έχει αφαιρεθεί οτιδήποτε μη απαραίτητο, για τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου στα μόλις 950 κιλά.

Για την ιστορία, ο Robin Shute κατέκτησε τον τέταρτο τίτλο του μέσα σε πέντε χρόνια, οδηγώντας ένα Wolf TSC-FS του 2018. Ο 35χρονος Βρετανός οδηγός τερμάτισε την ανάβαση σε 8:40.080, αφήνοντας δεύτερο τον Romain Dumas, επίσης τέσσερις φορές νικητή του αγώνα, για περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

Alpine A290. Στις 13 Ιουνίου η παρουσίαση του

Στο περιθώριο του φετινού 24ωρου αγώνα του Le Mans η Alpine θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του A290. Το ηλεκτρικό hothatch αποτελεί πρακτικά την...