Επίσημο: Peugeot 208 facelift

Σχετικά άρθρα

Μετά από τέσσερα χρόνια στην αγορά και πάνω από 1.000.000 πωλήσεις, η Peugeot αποκάλυψε σήμερα την ανανεωμένη έκδοση του 208, η εμπορική διάθεση της οποίας αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη από τον προσεχή Νοέμβριο.

Το facelift του δημοφιλέστατου γαλλικού μοντέλου το φρεσκάρει εμφανισιακά, ενώ ταυτόχρονα το αυτοκίνητο εμπλουτίζεται με περισσότερες τεχνολογίες και κινείται από μια γκάμα υβριδικών συνόλων.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, οι αλλαγές στο ανανεωμένο 208 εντοπίζονται στα LED φώτα ημέρας, τα οποία αντλούν έμπνευση από το αγωνιστικό 9X8 Hypercar, με τα τρία χαρακτηριστικά κάθετα στοιχεία να είναι μετατοπισμένα στα άκρα και είναι ενσωματωμένες στα γυαλιστερά μαύρα ένθετα του προφυλακτήρα.

Υπάρχει νέα μάσκα, η οποία είναι ενιαία με το υπόλοιπο εμπρός μέρος, ενώ στο πίσω μέρος νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, που φέρουν οριζόντια φωτιστικά στοιχεία.

Κλείνοντας, η Peugeot προσφέρει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, νέα εξωτερικά χρώματα (Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red και Vertigo Blue), με το 208 facelift να είναι το πρώτο που φέρει το καινούριο λογότυπο της Peugeot.

Περνώντας στη καμπίνα, υπάρχουν νέες επενδύσεις, με την alcantara να είναι μια από τις προαιρετικές επιλογές. Πίσω από το τιμόνι και στις εκδόσεις Allure και GT, υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, καθώς στη βασική έκδοση -Active- τα όργανα είναι αναλογικά και ανάμεσα τους υπάρχει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 3,5 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, i-Connect.

Μηχανικά τώρα, η Peugeot προσφέρει στο ανανεωμένο 208 δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις με σύστημα 48V, απόδοσης 100 και 136 ίππων, που συνδυάζονται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6, για περισσότερη ροπή στις χαμηλές σ.α.λ. και 15% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Στη γκάμα των κινητήρων παραμένουν οι εκδόσεις PureTech 75 και 100, όπου ο 1.200άρης κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων, αντίστοιχα, ενώ φαίνεται ότι στο ανανεωμένο 208 καταργείται η πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Ωστόσο, θα συνεχίσει να διατίθεται η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, e-208, που φέρει νέο ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, απόδοσης 156 ίππων και συνδυάζεται με μπαταρία 51 kWh, η οποία χαρίζει αυτονομία έως 400 χλμ. με μια φόρτιση. Στον βασικό εξοπλισμό, αυτή φορτίζει με AC 7,4 kW, προαιρετικά με 11 kW. Με DC ταχυφορτιστή 100 kW, ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% είναι στα 25 λεπτά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέο Peugeot 5008

Η Peugeot παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του 5008. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, την ίδια που φέρει το νέο 3008 και...