Renault: Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα τουλάχιστον 70 χρόνια ζωής

Σχετικά άρθρα

Είτε μας αρέσει είτε όχι, η εποχή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης οδεύει αργά αλλά σταθερά προς στο τέλος της. Πριν καλά καλά το καταλάβουμε, θα είναι ένα κατάλοιπο του παρελθόντος. Ωστόσο, θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να εξαφανιστούν πραγματικά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης από τη σκηνή.

Αυτή την άποψη συμμερίζεται και ο ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Renault, Jean-Dominique Senard, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξη του μοιράστηκε το όραμά του για το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον Senard, οι εν λόγω κινητήρες θα συνεχίσουν να υπάρχουν στη ζωή μας για τουλάχιστον εβδομήντα χρόνια, παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της τρέχουσας εκατονταετίας θα εξακολουθούν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με έναν “παλιομοδίτικο” κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ουσία βρίσκεται, φυσικά, στη λέξη “παγκοσμίως”. Η Ε.Ε. έχει στόχο να απαγορεύσει την πώληση κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035, αλλά ο κόσμος είναι μεγαλύτερος από την Ευρώπη, και θα περάσουν χρόνια μέχρι η ηλεκτροκίνηση να γίνει προσιτή σε όλες οι γωνιές του κόσμου.

Επομένως, ο Senard βλέπει πολλές δυνατότητες στα εναλλακτικά καύσιμα. Αν και η Renault κάνει φυσικά τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή, θέλει επίσης να επενδύσει στα βιοκαύσιμα. Αυτό της επιτρέπει να εξυπηρετεί άλλες αγορές, όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμη λιγότερο προσιτά.

Το πρόβλημα είναι πως τα συνθετικά καύσιμα είναι πολύ ακριβά, με τιμές ανά λίτρο αρκετά μεγαλύτερες ακριβότερα από τη βενζίνη. Ωστόσο, σύμφωνα με το στέλεχος της Renault είναι θέμα χρόνου να μειωθούν οι τιμές τους, καθώς αναμένει αυτές να μειωθούν στο 1 έως 1,50 ευρώ το λίτρο σε 3 έως 4 χρόνια από σήμερα.

Κλείνοντας, υπάρχει η πεποίθηση ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι σύντομα ένα “παιχνίδι” για τους πλούσιους στη γη, αλλά ο Senard το βλέπει διαφορετικά. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του, η χρήση και η κτήση τους θα είναι ακόμη φθηνότερο από ό,τι είναι τώρα. Οψόμεθα…

ΠηγήLa Tribune

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...