Η The Little Car Company είναι μια μικρή εταιρία από το Ηνωμένο Βασίλειο που δημιουργεί πιστές, μικρότερες εκδόσεις ορισμένων εκ των πιο διάσημων αυτοκινήτου του κόσμου διάσημα αυτοκίνητα του κόσμου. Στο παρελθόν, έχει δημιουργήσει την μικρή έκδοση της Ferrari 250 Testa Rossa, όπως και την μίνι έκδοση της Aston Martin DB5 του James Bond. Η τελευταία της δημιουργία είναι η μικρή έκδοση της Bentley Blower.
Η Blower Junior είναι ένα πιστό αντίγραφο της Bentley Blower της δεκαετίας του 1920. Είναι χειροποίητη και έχει το 85% του μεγέθους του κανονικού αυτοκινήτου, με την εταιρία να συνεργάστηκε στενά με την Bentley για να σκανάρει το αρχικό αυτοκίνητο προκειμένου να καταγράψει κάθε λεπτομέρεια του.
Για να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο πιστό στο πρωτότυπο, το Blower Junior είναι χτισμένο γύρω από ένα βαμμένο ατσάλινο πλαίσιο και διαθέτει ανάρτηση με φύλλα σούστας και αμορτισέρ τριβής. Ωστόσο, δεν είναι όλα παλιάς τεχνολογίας , καθώς η εταιρία έχει εφοδιάσει το αυτοκίνητο με δισκόφρενα της Brembo μπροστά και ταμπούρα πίσω, με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αντί για ξύλο όπως το κανονικό αυτοκίνητο. Τέλος υπάρχει και μια θύρα USB κρυμμένη στο ταμπλό για την φόρτιση smartphones, tablets κτλ.
Η Bentley Blower Junior έχει πάρει πιστοποίηση για να μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους και δεν φορά τον κομπρεσοράτο 4.500 κ.εκ κινητήρα του αυθεντικού μοντέλου, αλλά έναν ηλεκτροκινητήρα 15 kW (20,4 ίππων) που του χαρίζει τελική ταχύτητα 73 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία που του προσφέρει αυτονομία έως 105 χιλιόμετρα ανά φόρτιση.
Έχει μήκος 3,7 μέτρα, πλάτος 1,5 μέτρα, με το καπό να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με επινικελωμένο ψυγείο και δερμάτινους ιμάντες. Στο εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει 2 ενήλικες, ενώ υπάρχει και χώρος αποσκευών.
Η Little Car Company σχεδιάζει να κατασκευάσει 99 μονάδες της First Edition του Blower Junior, τα οποία θα είναι βαμμένα στο Blower Green χρώμα, με το καθένα να διαθέτει ειδικά σήματα στο καπό, στα μαρσπιέ και στο ταμπλό. Η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2024.