Επίσημο: Kia EV5

Σχετικά άρθρα

Η Kia αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτου του Chengdu στην Κίνα το πολυαναμενόμενο EV5, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που τοποθετείται κάτω από το EV6, τόσο σε επίπεδο τιμής, όσο και σε συνολικές διαστάσεις, ενώ δανείζεται την εμφάνιση του μεγαλύτερου EV9.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το EV5 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην Κίνα, με την Kia να επιβεβαιώνει όμως ότι θα γίνει διαθέσιμο παγκοσμίως, με περισσότερες λεπτομέρειες να γίνονται γνωστές κατά τη διάρκεια της Kia EV Day τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Η έκδοση παραγωγής του EV5 δεν διαφέρει πρακτικά καθόλου με το πρωτότυπο που είδαμε πριν 5 μήνες, με τους σχεδιαστές της Kia να μας είχαν προϊδεάσει για αυτό. Οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στους παραδοσιακούς πλαϊνούς καθρέφτες, στις χειρολαβές των θυρών, στη μεγαλύτερη θύρα φόρτισης και στα ελαφρώς τροποποιημένα LED φωτιστικά σώματα.

Οι τροχοί διατίθενται σε δύο μεγέθη, διαμέτρου 18 ή 19 ιντσών, ωστόσο διατηρούν τον ίδιο σχεδιασμό με τους τροχούς 21 ιντσών που είδαμε στο πρωτότυπο.

Από πλευράς διαστάσεων, το EV5 έχει μήκος 4.615 χλστ., πλάτος 1.875 χλστ. και ύψος 1.715 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.750 χλστ. Τα νούμερα αυτά τοποθετούν το EV5 ως την αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της Kia αντίστοιχη του Sportage.

Το κοινό που στοχεύει η Kia με το EV5 είναι οι millennian οικογένειες, πράγμα που σημαίνει ότι η πρακτικότητα είναι ένα σημαντικό σημείο εστίασης παράλληλα με τη μοντέρνα σχεδίαση, την άνεση και τη βιωσιμότητα. Ως εκ τούτου, το εσωτερικό του SUV περιγράφεται ως ένα “πρόσθετο δωμάτιο” ενός millennian σπιτιού. Η lounge ατμόσφαιρα ενισχύεται από χαρακτηριστικά όπως το κάθισμα του συνοδηγού που επεκτείνεται πάνω από το κεντρικό τούνελ, κάνοντάς το να μοιάζει περισσότερο με καναπέ. Για τον κρυφό φωτισμό του εσωτερικού υπάρχει η επιλογή 64 χρωμάτων με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα, και είναι σε συγχρονισμό με τα προγράμματα οδήγησης και τις ειδοποιήσεις των συστημάτων ασφαλείας του οδηγού.

Το EV5 βασίζεται στην E-GMP πλατφόρμα, και στον εμπρός άξονα διαθέτει γόνατα McPherson, ενώ πίσω υπάρχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Μηχανικά, το ηλεκτρικό SUV της κορεάτικης εταιρίας είναι εξοπλισμένο με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που προέρχεται από τη Vitesco Automotive Electronics.

Αυτός αποδίδει 160 kW (218 ίππων) και 310 Nm ροπής, η οποία διοχετεύεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Ωστόσο, αναμένεται ότι μελλοντικά θα παρουσιάσει και μια έκδοση διπλού κινητήρα, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ/ώρα. Η ενέργεια αποθηκεύεται στην LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) Blade μπαταρία της BYD, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν χαρακτηριστικά για το μέγεθος της και την αυτονομία που αυτή προσφέρει.

Το EV5 θα παράγεται στο Yacheng της Κίνας από κοινοπραξία της Kia με την Yueda.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...