Το Mazda2 Hybrid ανανεώνεται για να διαφέρει σχεδιαστικά από το Toyota Yaris

Σχετικά άρθρα

Από την άνοιξη του 2022, η Mazda έχει προσθέσει στην γκάμα της για την αγορά της Ευρώπης το Mazda2 Hybrid, με το μοντέλο να είναι ένα rebadged Toyota Yaris Hybrid.

Αυτό έγινε για να μειωθεί ο μέσος όρος των ρύπων της εταιρίας με έδρα τη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, με τις διαφορές του Mazda2 Hybrid και του Yaris Hybrid να είναι μηδενικές, και εντοπίζονται αποκλειστικά και μόνο στα σήματα των δύο εταιριών.

Η Mazda επικρίθηκε για αυτήν την επιλογή της και σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσει τα μοντέλα, ώστε οι πελάτες να έχουν πραγματικό λόγο να επιλέγουν το ένα από το άλλο, παρουσίασε σήμερα το facelift του Mazda2 Hybrid, η εμφάνιση του οποίου πλέον είναι επανασχεδιασμένη.

Το ντεμπούτο του αναβαθμισμένου Mazda2 Hybrid για την Ευρώπη θα γίνει εντός των ερχόμενων εβδομάδων, με τις διαφορές να εντοπίζονται στον εμπρός προφυλακτήρα και στη μάσκα, καθώς και στη πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου η φάσα ανάμεσα στα φώτα είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Την υπογραφή για τις σχεδιαστικές πινελιές έχει το ευρωπαϊκό κέντρο σχεδιασμού της Mazda, το οποίο προσπάθησε να αλλάξει την εμφάνιση του μοντέλου της Toyota, παρότι οι πόρτες, τα φτερά, τα φωτιστικά σώματα, το καπό, και η οροφή εξακολουθούν να προέρχονται από το Yaris.

Η νέα μάσκα και οι εισαγωγές του προφυλακτήρα δίνουν μια αίσθηση Mazda στην εξωτερική σχεδίαση, κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε γιατί η εταιρεία δεν το έκανε αυτό από το λανσάρισμα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid φέρει τις ίδιες αναβαθμίσεις που είδαμε στο πρόσφατα αναβαθμισμένο Toyota Yaris. Αυτό σημαίνει ότι το ιαπωνικό σουπερμίνι διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, head-up display και μεγαλύτερη οθόνη αφής για το infotainment, με διάμετρο 10,5 ιντσών (9 ιντσών η βασική έκδοση), η οποία διατίθενται στάνταρ στην εξοπλιστική έκδοση Homura Plus μαζί με πανοραμική ηλιοροφή και διζωνικό έλεγχο κλιματισμού. Ακόμα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών ή 17 ιντσών στις κορυφαίες εκδόσεις, μαζί με φώτα full LED.

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, με το Mazda2 Hybrid να διαθέτει το υβριδικό σύνολο της Toyota, χωρίς την πρόσφατη αναβάθμιση του με την αυξημένη ιπποδύναμη. Έτσι, κάτω από το καπό υπάρχει ένας τρικύλινδρος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες/γεννήτριες -τις MG1 και MG2. Η MG2 συνδέεται με τους εμπρός τροχούς και μπορεί να χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας για την κίνηση του οχήματος.

Οι στροφές του μοτέρ στις οποίες η ισχύς μπορεί να κατανέμεται στους τροχούς καθορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το όχημα στο ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV), κάτι που καθιστά την MG2 ιδιαίτερα σημαντική για την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Η MG1 χρησιμοποιείται για την εκκίνηση και για την παραγωγή ενέργειας για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται σε 116 άλογα με 141 Nm ροπής, με το σύνολο να συνδυάζεται μόνο με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Ο 3κύλινδρος 12βάλβιδος VVT-i κινητήρας αποδίδει 93 άλογα και 120 Nm ροπής στις 3.600-4.800 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρικό σύστημα είναι απόδοσης 80 ίππων και 141 Nm ροπής, και μπορεί να κατανέμει τη ροπής στους εμπρός τροχούς, στις 17.000 σ.α.λ. μάξιμουμ.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα το νέο Mazda2 Hybrid χρειάζεται 9,7 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,8 – 4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 87 – 97 γρ/χλμ., ανάλογα τις ζάντες που εφοδιάζεται το αυτοκίνητο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...