Η Volkswagen προχωρά σε περικοπές 10 δισ. ευρώ ώστε να γίνει ξανά ανταγωνιστική

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen θεωρεί πως πλέον τα αυτοκίνητά της δεν είναι ανταγωνιστικά, γι’αυτό εξετάζει ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης 10 δισ. ευρώ, που θα περιλαμβάνει και μειώσεις προσωπικού.

Ο CEO της μάρκας, Thomas Schaefer προειδοποίησε ότι το υψηλό κόστος και η χαμηλή παραγωγικότητα καθιστούν τα αυτοκίνητά της VW μη ανταγωνιστικά, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεται εν μέσω διαπραγματεύσεων με το συμβούλιο εργαζομένων της σχετικά για ένα σχέδιο μείωσης του κόστους.

Αυτό είναι το πρώτο βήμα της προσπάθειας του VW Group να ενισχύσει της αποδοτικότητα του στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είπε ο Schaefer σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του προσωπικού στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Βόλφσμπουργκ, προσθέτοντας:

Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές, διαδικασίες και το υψηλό κόστος μας, η μάρκα της Volkswagen δεν είναι πλέον ανταγωνιστική.

Η εταιρεία είχε δηλώσει προηγουμένως ότι σχεδίαζε να εκμεταλλευτεί τη “δημογραφική καμπύλη” για να μειώσει το εργατικό της δυναμικό, έχοντας δεσμευτεί ότι δεν θα προβεί σε απολύσεις μέχρι το 2029. Στη συνεδρίαση της Δευτέρας, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου για το ανθρώπινο δυναμικό, Gunnar Kilian είπε ότι αυτό θα επιτευχθεί μέσω συμφωνιών για μερική ή πρόωρη συνταξιοδότηση.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του στόχου εξοικονόμησης 10 δισεκατομμυρίων ευρώ θα επιτευχθεί μέσω μέτρων εκτός της μείωσης του προσωπικού, πρόσθεσε ο Kilian, με τις πλήρεις λεπτομέρειες του σχεδίου να καθορίζονται μέχρι το τέλος του έτους.

Πρέπει επιτέλους να είμαστε αρκετά γενναίοι και ειλικρινείς ώστε να ρίξουμε πράγματα στη θάλασσα που επαναλαμβάνονται μέσα στην εταιρεία ή απλώς είναι φορτίο που δεν χρειαζόμαστε για καλά αποτελέσματα,

είπε ο Kilian.

Στις σχετικές ειδήσεις το VW Group συμφώνησε με την Magna Steyr ώστε να αναπτύξει αυτή τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα (SUV και pickup) της νέας μάρκας Scout, που θα πωλούνται αποκλειστικά στην αγορά των ΗΠΑ. Η συμφωνία είναι ύψους 450 εκατ. ευρώ. Τα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν το 2026 και θα κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο που θα χτίσει η VW στη Νότια Καρολίνα.

Στόχος της εταιρίας είναι να παράγει 250.000 μοντέλα της Scout ετησίως που θα συμβάλουν στην αύξηση της κερδοφορίας του VW Group στις ΗΠΑ. Επιπλέον θέλει να κατέχει το 10% του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών pickup και των μεγάλων, σκληροτράχηλων SUVs, γνωστά και ως R-SUVs.

Τέλος, η VW δήλωσε πως θα αναπτύξει μια νέα, φθηνότερη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πάνω στην οποία θα βασίζονται μοντέλα που θα πουλά στην Κίνα. Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί περισσότερα εξαρτήματα κινεζικής κατασκευής, με τα πρώτα μοντέλα που θα βασίζονται σε αυτή να κυκλοφορούν το 2026. Η VW σκοπεύει να αναπτύξει πάνω στη νέα πλατφόρμα τέσσερα μοντέλα με τιμές μεταξύ 140.000 γουάν (18.000 ευρώ) και 170.000 γουάν (22.000 ευρώ).

Με την κίνηση αυτή η εταιρία ευελπιστεί να προσελκύσει πελάτες που ενδιαφέρονται για φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και που σήμερα επιλέγουν μοντέλα από κινέζικες εταιρίες. Τα αυτοκίνητα αυτά θα παράγονται από τις κοινοπραξίες της Volkswagen με τη SAIC και την FAW.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...