Η Ferrari εξηγεί γιατί επέλεξε να μην αντιγράψει την πίσω ανάρτηση της Red Bull

Σχετικά άρθρα

Η Ferrari εξήγησε την απόφασή της να ακολουθήσει και φέτος τον δικό της δρόμο στην πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου της, μη αντιγράφοντας την υλοποίηση της Red Bull.

Η ιταλική ομάδα επέλεξε και φέτος η πίσω ανάρτηση να είναι διάταξης pull-rod και μαζί με την πελατειακή της ομάδα, την Haas, είναι οι μοναδικές ομάδες στο grid που έχουν και φέτος pull-rod πίσω ανάρτηση. Πέρυσι, τόσο η Mercedes, όσο και η Aston Martin είχαν και αυτές pull-rod πίσω ανάρτηση, αλλά φέτος επέλεξαν την υλοποίηση της Red Bull, την push-rod.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Enrico Cardile εξήγησε γιατί επέλεξαν και φέτος την pull-rod διάταξη, λέγοντας πως τα οφέλη της σχεδίασης pull-rod ανάρτησης ενισχύονται περαιτέρω από το γεγονός ότι πιστεύει ότι η πίσω ανάρτησή του φετινού της μονοθεσίου είναι αρκετά καινοτόμος στη σχεδίασή της.

Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας για την παραγωγή ενός πιο κοντού κιβωτίου ταχυτήτων, το σασί έχει μεγαλώσει κατά 5 εκατοστά, ενώ το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι το ίδιο. Γι’αυτό η Ferrari χρειάστηκε να αλλάξει έξυπνα τη διαμόρφωση της πίσω ανάρτησης.

Όπως είπε ο Cardile:

Δοκιμάσαμε για μερικά χρόνια μια push-rod ανάρτηση. Στην πραγματικότητα, η πίσω ανάρτησή μας είναι λίγο διαφορετική όσον αφορά την κατανομή του πάνω και του κάτω ψαλιδιού σε σύγκριση με την Red Bull, για να αναφέρουμε μια ομάδα. Καταγράψαμε καλά αποτελέσματα αεροδυναμικής κινούμενοι προς αυτή την κατεύθυνση και όταν κάναμε αλλαγή από pull-rod σε push-rod δεν μετρήσαμε κάποιο μεγάλο πλεονέκτημα που θα δικαιολογούσε κάποιον συμβιβασμό όσον αφορά το βάρος ή τη συμμόρφωση. Έτσι, εξελίξαμε την ανάρτησή μας διατηρώντας την ίδια διάταξη.

Οι βασικές διαφορές σε σύγκριση με το περσινό αυτοκίνητο είναι στο πίσω μέρος, όπου η inboard ανάρτηση βρίσκεται διαφορετικά μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι επίσης μια διαφορετική ιδέα, η οποία, τουλάχιστον για εμάς, ήταν μια καινοτομία, επειδή είναι ένας διαφορετικός τρόπος διαχείρισης της inboard ανάρτησης σε σύγκριση με αυτό που κάναμε στο παρελθόν.

Φέτος και οι δύο ομάδες της Red Bull, η Mercedes, η McLaren, η Aston Martin, η Alpine, η Sauber και η Williams έχουν όλες push-rod διάταξη πίσω ανάρτησης.

Η Red Bull διαθέτει pull-rod μπροστά ανάρτηση και push-rod που θεωρητικά είναι βασικά στοιχεία για την παροχή καλής οδηγικής συμπεριφοράς και βελτιωμένης αεροδυναμικής απόδοσης. Η μπροστινή pull-rod ανάρτηση βοηθά στην εκκαθάριση της ροής αέρα γύρω από το μπροστινό ελαστικό, ενώ η πίσω push-rod προσφέρει ευκαιρίες για πιο στενό κιβώτιο ταχυτήτων και την αλλαγή του σχεδιασμού του δαπέδου, αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...