Κατέρριψε το ρεκόρ γύρου το Hennessey Venom F5 Revolution στο Circuit of The Americas

Σχετικά άρθρα

Η Hennessey ξεκίνησε το 2023 με την αποκάλυψη του Venom F5 Revolution Coupe, που σχεδιάστηκε για να κυριαρχήσει στις πίστες του κόσμου.

Σήμερα, η αμερικάνικη εταιρία ανακοίνωσε ότι το αναβαθμισμένο μοντέλο της κατέχει πλέον το ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα της Formula 1, Circuit of The Americas, που βρίσκεται στο Austin του Τέξας.

Πιο συγκεκριμένα, το Hennessey Venom F5 Revolution σταμάτησε τα χρονόμετρα με έναν εντυπωσιακό γύρο 2 λεπτών και 10,90 δευτ., στην πίστα μήκους 5.513 μέτρων. Ως μέτρο σύγκρισης, ο ταχύτερος γύρος στην πίστα ανήκει στον Valtteri Bottas, όταν το 2019 είχε “γράψει” με την Mercedes-Benz W10 EQ Power+ χρόνο 1 λεπτού και 32,029 δευτ. κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων.

Η κατάρριψη του προηγούμενου ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου δρόμου στην πίστα της COTA κατά 0,43 δευτερόλεπτα κάνει το Hennessey Venom F5 Revolution το ταχύτερο υπεραυτοκίνητο στην πίστα του Τέξας, με το προηγούμενο ρεκόρ να ανήκε στο Czinger C21 με χρόνο 2:11.33, το οποίο με τη σειρά του είχε ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ της McLaren P1 (2:17.12).

Το ρεκόρ του Venom F5 Revolution έγινε στις 11 Μαρτίου, με το αυτοκίνητο να πιάνει 310,76 χλμ/ώρα στο τέλος της ευθείας μήκους 1.016 μέτρων.

Το Venom F5 Revolution δεν φέρει μηχανικές αλλαγές και κίνηση παίρνει από τον 6,6-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 1.817 ίππων (ή 1.840 μετρικοί ίπποι) στις 8.000 σ.α.λ. και 1.617 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Το μπλοκ του είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, ενώ η κεφαλή από αλουμίνιο, με το συνολικό βάρος του κινητήρα να είναι 280 κιλά.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με επτατάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο μονού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, με τον Hennessey να αναφέρει ότι αυτό φέρει νέα κλιμάκωση. Επίσης, η ομάδα μηχανικών επικεντρώθηκε στη μείωση της μάζας, έτσι ώστε η ζυγαριά να μην υπερβεί τις 3.000 λίβρες (1.360 κιλά). Ωστόσο, το F5 Coupe είναι ήδη λιγότερο από αυτό το βάρος, με την εταιρεία να μην ανακοινώνει το ακριβές νούμερο του Venom F5 Revolution.

Η ρυθμιζόμενη πίσω carbon αεροτομή φέρει μεγάλα endplates και παράγει 362 κιλά κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα όταν το αυτοκίνητο κινείται με 300 χλμ., και πάνω από 635 κιλά κάθετης δύναμης στα 400 χλμ/ώρα. Η ρύθμιση του αυτοκινήτου έχει γίνει από τον αρχιμηχανικό John “Heinrocket” Heinricy, με το Venom F5 Revolution να αξιοποιεί κάθε κομμάτι της 38χρονης εμπειρίας του και της αγωνιστικής του καριέρας.

Το αυτοκίνητο διαθέτει πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και φαρδύτερες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου που δημιουργούν μια μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής στα ελαστικά. Ακόμα, είναι διαθέσιμο ένα πακέτο τηλεμετρίας που εμφανίζει και καταγράφει δεδομένα από διάφορες πίστες, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων γύρων, των split times και των δυνάμεων G.

Η τιμή του Venom F5 Revolution ήταν στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια, με την παραγωγή να περιορίστηκε στις 24 μονάδες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...