Alonso: Πολύ καλύτερο το μονοθέσιο σε σχέση με τον χειμώνα

Fernando Alonso

Ο Jenson Button είναι προετοιμασμένος για ένα ακόμα πολύ δύσκολο Grand Prix, κάτι που φαίνεται να επιβεβαιώνεται αν κοιτάξουμε τους χρόνους στο FP1 και το FP2. Τα βλέμματα αυτό το 3ήμερο είναι στραμμένα και προς τον Fernando Alonso, ο οποίος οδηγεί για πρώτη φορά την MP4-30, ύστερα από την απουσία του στην Αυστραλία.

Ο Ισπανός είχε μετά από σχεδόν 1 μήνα επαφή με το μονοθέσιο και, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με τον Φεβρουάριο.

Είναι πολύ καλύτερα. Η εμπειρία που είχαμε τον χειμώνα ήταν γεμάτη με προβλήματα μετά από 4 ή 5 γύρους, αλλά σήμερα, καταφέραμε να κάνουμε 45 γύρους χωρίς προβλήματα και όλα ήταν όπως είχαμε προβλέψει. Θα δούμε στις κατατακτήριες, αλλά από τα 4.6 δευτερόλεπτα μακριά από την pole στην Αυστραλία, τώρα είμαστε κοντά στα 3.5, δηλαδή έχουμε κερδίσει 1 με 1.5 δευτερόλεπτο σε δύο εβδομάδες, έτσι είναι ένα μεγάλο βήμα.

Συμβαίνουν πολλά τώρα στο μονοθέσιο. Υπάρχει μεγάλη πρόοδος στην αεροδυναμική, στην κατανόηση του power unit, στην αλληλεπίδραση με όλα στο αυτοκίνητο. Ένιωσα εξαιρετικά. Το μονοθέσιο είχε συνέπεια, ήταν εύκολο στην οδήγηση και αυτό σού δίνει αυτοπεποίθηση για να πιέσεις στο όριο. Είχαμε κάποια προβλήματα με τα φρένα, μπλοκάροντας τον εμπρός και τον πίσω άξονα, και τα εξετάζουμε, έτσι ελπίζουμε ότι μπορούμε να πιέσουμε περισσότερο αύριο.

Παρόλο που έχει πάρει το «πράσινο φως» από τη FIA, ο Ferni δεν νιώθει ότι είναι ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης, ωστόσο δε φαίνεται ν’ ανησυχεί ιδιαίτερα γι’ αυτό.

Ένιωσα εξαιρετικά σήμερα στο μονοθέσιο. Μετά από το γυμναστήριο και τον προσομοιωτή, τίποτα δεν είναι ίδιο όπως στο μονοθέσιο, έτσι απόλαυσα την οδήγηση εδώ. Οι συνθήκες είναι ακραίες κι έχει πολλή ζέστη, επομένως σωματικά αυτό είναι απαιτητικό και δεν είμαι 100% έτοιμος μετά από δύο εβδομάδες στον καναπέ και από άλλες δύο εβδομάδες που δεν ήμουν στο μονοθέσιο.

Μια καλή μέρα στη Βαρκελώνη, έκανα 63 γύρους και σήμερα έκανα 45. Τις υπόλοιπες ημέρες, έκανα 7, 9 ή 11 γύρους, και σήμερα το απόλαυσα πραγματικά. Είναι ένα βήμα προόδου, ένα μεγάλο βήμα για ‘μάς.

H ασπίδα της πτώχευσης της GM θα μπορούσε να καταρρεύσει

14

gm logo

Μέχρι σήμερα, ότι κακό συνέβη στα αυτοκίνητα της GM, η διοίκηση τα φόρτωνε στην “παλιά GM”, την προ πτώχευσης GM του 2009, αλλά ίσως η ασπίδα αυτή καταρρεύσει, ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου για τον Αμερικάνικο κολοσσό που πέρυσι ανακάλεσε περισσότερα από 31 εκατ. αυτοκίνητα για διάφορα προβλήματα.

Ο Chip Bowles, ένας από τους δικηγόρους που έχουν αναλάβει τις αγωγές αποζημίωσης δήλωσε πως είναι σπάνιο για έναν δικαστή να παραδεχτεί πως θα μπορούσε να κάνει λάθος. Μέχρι σήμερα, η GM έχει επιβεβαιώσει πως 74 άνθρωποι σκοτώθηκαν λόγω των προβληματικών μιζών της. Ο Bowles, υπερασπίζεται μια μήνυση στην οποία ένα συγκεκριμένο πρόβλημα στη μίζα, ανάγκασε την GM να ανακαλέσει περίπου 2,59 εκατ. αυτοκίνητα. Ο δικηγόρος εκπροσωπεί μια ομάδα ιδιοκτητών αυτοκινήτων, οι οποίοι δεν τραυματίστηκαν, αλλά έχουν μηνύσει την GM, ζητώντας την αποζημίωση για την απώλεια της αξίας των αυτοκινήτων τους στην αγορά των μεταχειρισμένων.

Αν ο δικαστής αποφασίσει πως η νέα GM ευθύνεται για τις ανακλήσεις, τότε η εταιρία από το Detroit θα μπορούσε να έρθει αντιμέτωπη με αποζημιώσεις που θα φτάσουν από τα 7 έως και τα 10 δισ. δολάρια.

O Oisin Tymon δεν θα κάνει μήνυση στον Jeremy Clarkson

Jeremy Clarkson

O Oisin Tymon, ο άνθρωπος της ομάδας παραγωγής του Top Gear, που δέχτηκε τους τραμπουκισμούς Jeremy Clarkson, επειδή το φαγητό του Jezza δεν ήταν έτοιμο στην ώρα του, αποφάσισε πως δεν θα κινηθεί νομικά απέναντι του πρώην κεντρικού παρουσιαστή του Top Gear.

Η αστυνομία του Βόρειου Γιορκσάιρ είχε ζητήσει πληροφορίες από την εσωτερική έρευνα του BBC, με τον Tymon να αποφασίζει να μην κινηθεί νομικά κατά του Clarkson, υποστηρίζοντας πως πρέπει όλοι “να προχωρήσουν παρακάτω“. Αυτό δήλωσε ο δικηγόρος του Tymon, που ενημέρωσε την αστυνομία πως ο πελάτης του δεν θα υποβάλλει μήνυση. Η αστυνομία δήλωσε πως είναι καθήκον της να ερευνήσει και μόνη της την υπόθεση, μιλώντας με αυτόπτες μάρτυρες, και μόλις η έρευνα ολοκληρωθεί θα προβεί στις σχετικές ανακοινώσεις.

Στις σχετικές ειδήσεις, το TopGear.com ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει τη λειτουργία του χωρίς τον Clarkson, με το BBC να θέλει να συνεχίσει και το τηλεοπτικό Top Gear, βάζοντας τρεις νέους παρουσιαστές στις θέσεις των Clarkson, May και Hammond, με τους τελευταίους δύο, όπως δείχνουν τα πράγματα, να μην συνεχίζουν στο BBC. Μάλιστα το Βρετανικό κρατικό κανάλι αναζητά να βρει έναν τρόπο να βγουν στον αέρα και τα υπόλοιπα 3 επεισόδια της φετινής σεζόν.

Η Toyota θέλει τα μισά αυτοκίνητα που θα πουλήσει το 2016 στην Ιαπωνία να είναι υβριδικά

toyota production plant

Πέρυσι, η Toyota πούλησε 684.000 υβριδικά αυτοκίνητα στην Ιαπωνία και για το 2016, η Ιαπωνική εταιρία επιθυμεί να πουλά 760.000 υβριδικά αυτοκίνητα. Το νούμερο αυτό θα αντιστοιχεί περίπου στο 50% των συνολικών πωλήσεων της στην Ιαπωνία, με την Toyota να θέλει να πουλά 1,32 εκατ. αυτοκίνητα στην Ιαπωνική αγορά το 2016, 30% περισσότερα απ’όσα πούλησε το 2014. Ο ερχομός του νέου Prius αλλά και οι πωλήσεις του Mirai, ίσως επιτρέψουν την Toyota να πιάσει τους στόχους της.

Ο Nico Rosberg μάς εξηγεί πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην F1 μια… σερβιέτα!

Rosberg

Όχι, δεν έχω χάσει τα λογικά μου και όχι, δεν έχω γράψει κάτι λάθος στον τίτλο! Ναι, οι σερβιέτες δεν είναι μόνο κάτι που χρησιμοποιούν οι γυναίκες, καθώς φαίνεται ότι είναι ένα χρήσιμο… αξεσουάρ στην υπηρεσία της Formula 1. Σίγουρα, διάφορα περνάν τώρα από το μυαλό σου, αλλά μάλλον δεν έχεις βρει πώς μπορεί να βοηθήσει έναν οδηγό της Formula 1.

Πραγματικά, θέλω πολύ να το γράψω, αλλά το εξηγεί τόσο ωραία ο Nico Rosberg που δε θέλω να το χαλάσω. Άκουσέ τον να το λέει με τ’ αυτιά σου!

Renault: Εξετάζουμε ακόμα και την αποχώρηση από τη Formula 1

F1 - WINTER TESTS JEREZ 2015

Πριν από το 2014, ίσως κι εσύ να πίστευες ότι η Renault θα πρωταγωνιστήσει στη νέα εποχή της Formula 1. Το 2014, όμως, μας έδειξε ότι η εταιρεία που ήθελε τους turbo V6 κινητήρες περισσότερο από τις Mercedes και Ferrari, είχε χειρότερο power unit από αυτές! Οι δικαιολογίες δεν άργησαν να ξεκινήσουν και όλοι μας περιμέναμε ότι ο Energy F1-2015 θα είναι ένα σημαντικά βελτιωμένο power unit. Μόνο έτσι δεν είναι τα πράγματα…

Έχει ξεσπάσει «εμφύλιος» μεταξύ των Red Bull και Renault Sport F1, με τις κατηγορίες να δίνουν και να παίρνουν. Η αυστριακή ομάδα δεν αποκλείει την έξοδό της από το άθλημα, ενώ η Renault είχε πει πως αυτό δεν αποτελεί ενδεχόμενο για τους Γάλλους. Πρόσεξες; «Είχε πει», διότι τα πράγματα αλλάζουν.

Ο Cyril Abiteboul, αυτός που είχε αποκλείσει την αποχώρηση, τώρα δηλώνει πως υπάρχει ακόμα και αυτή η σκέψη στο τραπέζι.

F1 AUSTRALIAN GP 2015

Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι εξετάζουμε πολλές επιλογές, ακόμα και την έξοδο από τη Formula 1. Ειλικρινά, αν η Formula 1 είναι τόσο κακή για τη φήμη της Renault, αν δούμε ότι δυσκολευόμαστε με την τωρινή μορφή της, αν δεν αξίζει για τη Renault -έχοντας στο μυαλό ότι έχεις ένα προμηθευτή κινητήρων που δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για χρηματοδότηση στην ανάπτυξη- αυτό είναι που κοιτάμε.

Είδαμε στη Μελβούρνη ότι δεν είχαμε το ξεκίνημα που περιμέναμε, τόσο εντός όσο κι εκτός πίστας, έτσι, πριν σκεφτούμε την κατασκευή ενός μονοθεσίου, θα πρέπει να κοιτάξουμε τον κινητήρα, κάτι που είναι και η προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή. Στη συνέχεια, αν μπορέσουμε να το κάνουμε, θα πρέπει να σκεφτούμε την κατάσταση από πλευράς marketing και στρατηγικής, και θα δούμε αν υπάρχει κάτι καλύτερο να κάνουμε σε σχέση με τώρα, αλλά για την ώρα είμαστε επικεντρωμένοι σε αυτό που κάνουμε.

Όσο για τα λόγια του προς τον Adrian Newey, ο CEO της Renault Sport F1 λέει:

Δεν είναι αυτό που είπα. Ας το ξεχάσουμε. Ας δούμε την πρόοδο που κάναμε αυτές τις δύο εβδομάδες.

Australian F1 Grand Prix - Qualifying

Εν μέσω φημών για εμπλοκή της Renault στην Toro Rosso, ο επί κεφαλής της ιταλικής ομάδας, Franz Tost, μόνο πρόβλημα δεν εμφανίζεται να έχει με αυτό.

Νομίζω ότι θα ήταν μια φανταστική ευκαιρία για την Toro Rosso να κάνει το επόμενο βήμα προς τα εμπρός, επειδή η ομάδα θέλει να καθιερωθεί ως μία από τις 5 καλύτερες του πρωταθλήματος. Θα ήταν ακριβώς αυτό το βήμα που όλες οι ομάδες ψάχνουν για να μπουν στην 5άδα, να δουλέψεις μ’ έναν κατασκευαστή και να σε αγοράσει ένας κατασκευαστής.

Spy Photos: Νέο Opel Astra με ελαφρύτερο καμουφλάζ

Opel Astra 2016 spy photos (2)

Ένα μουλάρι της νέας γενιάς του Opel Astra δοκιμάζεται επί Γερμανικού εδάφους, με το μοντέλο να διαθέτει πλέον ελαφρύτερο καμουφλάζ. Αυτό δείχνει πως ο σχεδιασμός του μοντέλου έχει ολοκληρωθεί, με τις δοκιμές να έχουν περάσει στη τελική φάση, προτού το νέο Astra παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Opel Astra 2016 spy photos (13)

Το μουλάρι διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, με τον σχεδιασμό της 7ης γενιάς του Astra να είναι εξελικτικός και κομψότερος σε σχέση με τη τωρινή γενιά. Διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, μεγαλύτερο καπό και αεροτομή, με το αυτοκίνητο να αντλεί στοιχεία από το Monza Concept. Στόχος των σχεδιαστών της Opel είναι να δώσουν ένα πιο premium look στο αυτοκίνητο οπότε ίσως να δούμε κάποιες “ιδιαίτερες” λεπτομέρειες που θα το διαφοροποιούν από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην αγορά. Θα ζυγίζει τουλάχιστον 50 με 100 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά, θα κατασκευάζεται στη πλατφόρμα D2XX και για πρώτη φορά θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, με την Opel να το συναρμολογεί σε Πολωνία και Αγγλία.

Opel Astra 2016 spy photos (11)

Η πίσω Watts ανάρτηση ενδεχομένως θα αντικατασταθεί από μια νέα με ανεξάρτητη διάταξη και πέρα από αυτό, δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για το αυτοκίνητο. Kάτω από το καπό θα συναντάμε τους 13 νέους κινητήρες που ετοιμάζει η Opel και μάλλον θα βρίσκεται και ο νέος turbo τρικύλινδρος του 1 λίτρου με απόδοση 114 ίππων και 168 Nm ροπής, πιθανότατα μαζί με ένα νέο 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που θα είναι ελαφρύτερο και γενικά καλύτερο από το τωρινό. Τέλος, η Opel έχει ανακοινώσει ότι το Astra OPC θα παρουσιαστεί το 2017 και θα φοράει έναν 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης περίπου 280 ίππων. Η παρουσίαση του θα γίνει τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, με την Opel να φημολογείται πως θα καταργήσει το Astra GTC, αλλά θα συνεχίσει να προσφέρει την sedan έκδοση.

Δες το νέο Kia Optima από κάθε πλευρά

Kia Optima 2016 live photos (1)

Μόλις χθες η Kia έδωσε τη πρώτη φωτογραφία του νέου Optima και σήμερα, το Thekoreancarblog μοιράζεται μερικές ακόμη live φωτογραφίες του, με το μοντέλο να κινείται στους δρόμους της Νοτίου Κορέας.

optima

Το μοντέλο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Νέας Υόρκης την ερχόμενη εβδομάδα, υιοθετώντας μια εξελικτική σχεδίαση, διατηρώντας την μάσκα-τίγρη της Kia. Διαθέτει αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά και μεγάλες ζάντες που δίνουν μια πολυτελής αίσθηση. Η τέταρτη γενιά του Optima θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από την προηγούμενη, προσφέροντας πιο ευρύχωρο, με premium χαρακτηριστικά, εσωτερικό, και αν κρίνουμε από την επιτυχία που είχε το Sportspace concept, θα διαθέτει και station-wagon έκδοση. Επίσης, όπως είδαμε και με το Optima T-Hybrid κατά πάσα πιθανότητα, θα προστεθεί στην γκάμα και μία υβριδική έκδοση.

Οδηγός αγώνων παριστάνει τη μαθητευόμενη και τρολάρει τους δασκάλους της!

Nissan Silvia S15

Τι θα σκεφτόσουν αν ήσουν δάσκαλος οδήγησης κι έβλεπες μια κοπελίτσα που « έκανε μπαμ» από χιλιόμετρα ότι είναι άσχετη με την οδήγηση; Σίγουρα ότι έχεις πολλή δουλειά μπροστά σου, όπως φαίνεται και από τις πρώτες της κινήσεις μέσα στο αυτοκίνητο. Όχι, δεν έχουν στη Μαλαισία Nissan Silvia S15 για να σου μάθουν να οδηγείς, απλώς είναι το αυτοκίνητο τους αδερφού της. Λέμε τώρα…

Στη μέση του video, η επαγγελματίας drifter από τη Μαλαισία, ονόματι Leona Chin, αποφασίζει να δείξει πόσο τρολάρει τους δασκάλους της, απλά παίζοντας με την εκπληκτική Silvia! Φυσικά, οι δάσκαλοι «τα έχουν παίξει» και στη συνέχεια καταλαβαίνουν ότι η κοπέλα πρέπει να είναι αυτή που παραδίδει μαθήματα οδήγησης…

Το εξ Ελβετίας ορμώμενο Yummy Motors XCT [w/video]

Yummie_motors_01

Οι Ελβετοί δε μπορείς να πεις ότι φημίζονται για την αυτοκινητοβιομηχανία τους. Η μόνη “σοβαρή” εταιρία που μου έρχεται στο μυαλό είναι η Rinspeed με τις εκκεντρικές δημιουργίες της. Απ’ότι φαίνεται, όμως, υπάρχει και η Yummy, και όπως βλέπεις από τις φωτογραφίες μόνο νόστιμο δε το λες.

Η λογική του Yummy Motors XCT, όπως ονομάζεται πλήρως, φέρνει σε αυτή του Lotus Super Seven, δηλαδή ένα μικρό ελαφρύ sport διθέσιο αυτοκίνητο, χωρίς καθόλου περιττά στοιχεία. Το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι περίπου όσο ένα μοντέλο της mini κατηγορίας, ενώ οι σχεδιαστές του είναι ξεκάθαρα υπέρμαχοι του χάρακα, καθώς δεν υπάρχει σχεδόν ούτε μια καμπύλη. Τα φτερά προεξέχουν και είναι τονισμένα, ενώ οι πόρτες έχουν χαρακτηριστικό άνοιγμα προς τα πάνω, με τη κάθε μια να ενσωματώνει το μισό της οροφής (βλέπε Ford GT).

Yummie_motors_02

Μηχανικά το Yummy Motors XCT φοράει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, χωρίς να μας κάνει γνωστά η εταιρία οποιαδήποτε άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά, παρά μόνο ότι συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τη κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ διαθέτει και πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.