Φαίνεται οτι το R&D τμήμα της Brabus είναι εξαιρετικά παραγωγικό καθώς μετά την iBusiness SV12 R που είδαμε, μας παρουσιάζει το kit αισθητικών παρεμβάσεων που έχει έτοιμο για την SLS. Με τις πρώτες λέξεις που διαβάζει κανείς στο δελτίο τύπου της εταιρίας γίνονται αμέσως σαφείς οι στόχοι που θέτει για το συγκεκριμένο μοντέλο. “Carbon fibre, Handling and Ultra-lightweight” μας λένε οι Γερμανοί. Με λίγα λόγια βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς με χρήση ανθρακονημάτων για ελάττωση του βάρους –οκ, δεν ήταν λιγότερα απο το slogan της Brabus αλλά καταλάβατε τι εννοώ-.Οι αλλαγές του βελτιωτικού οίκου στο ήδη πολύ καλό supercar της Mercedes είναι λίγες αλλά πολύ καλά στοχευμένες. Βελτίωση της αεροδυναμικής με εξαρτήματα φτιαγμένα από ανθρακονήματα και δοκιμασμένα σε αεροδυναμική σύραγγα για εγγυημένο αποτέλεσμα, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τέλος εξάτμιση φτιαγμένη απο τιτάνιο…

Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τις προσθήκες της Brabus ξεκινώντας απο εμπρός και κινούμενοι προς τα πίσω. Στην μάσκα της SLS προσθέτει ένα νέο spoiler χαμηλά, που σύμφωνα με τον βελτιωτικό οίκο ελαττώνει το σήκωμα (lift) της μύτης του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την κατευθυντικότητα καθώς και ανθρακονημάτινες προσθήκες στους αεραγωγούς κάτω απο τα φώτα για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα. Στο πλάι οι προσθήκες συνεχίζονται στον ίδιο τόνο καθώς τοποθετούνται στους αεραγωγούς που ήδη έχει η SLS πίσω απο τους εμπρός τροχούς αλλάζοντας ελαφρώς το προφίλ του αυτοκινήτου και ενσωματώνοντας φωτιζόμενο το logo της εταιρίας -όχι το σήμα μόνο, ολογραφώς-. Φτάνοντας στο πίσω μέρος, η Brabus τοποθετεί ένα ακόμα spoiler στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ καθώς και νέο προφυλακτήρα που φιλοξενεί τα ανοίγματα για τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Οι αισθητικές παρεμβάσεις φτάνουν στο τέλος τους με τους νέους τροχούς με διαστάσεις 275/30/20 εμπρός και 295/25/21 πίσω.

Όσον αφορά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, αυτή θα έχει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις που θα κυμαίνονται απο το άνετο έως το πολύ sport για ευελιξία στη χρήση και ρύθμιση ανάλογα με την περίσταση. Έχοντας στο νου την ευελιξία που προανέφερα, η ανάρτηση θα χαμηλώνει το αμάξι έως και 40mm αλλά αργότερα θα γίνει διαθέσιμο και σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους έως και 50mm για να μπορεί να περνάει με άνεση τα σαμαράκια και να μην ανυσηχεί ο ιδιοκτήτης μην τυχόν αφήσει κάποιο κομμάτι του εμπρός προφυλακτήρα στην άσφαλτο. Τέλος, η εξάτμιση, κατασκευασμένη απο τιτάνιο, κατά 12kg ελαφρύτερη απο την εργοστασιακή, θα έχει πνευματικά ελεγχόμενη βαλβίδα ώστε όταν το χρειάζεται να είναι πιο ήσυχη απο την εργοστασιακή ενώ όταν δεν υπάρχουν περιορισμοί να αφήνει τον γερμανικό V8 να αναπνέει ελεύθερα. Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει ανέγγιχτο οπότε η Brabus δίνει την επιλογή στον τυχερό πελάτη να επιλέξει ανάμεσα σε πολλούς συνδυασμούς κορυφαίας φυσικά ποιότητας υλικών (δέρμα ή alcantara για τα καθίσματα και ξύλο, αλουμίνιο ή ανθρακονήματα για τα panels), νέο τιμόνι και νέο πίνακα οργάνων.

Θα προσέξατε ότι έως αυτό το σημείο δεν κάναμε λόγο για τα μηχανικά του αυτοκινήτου. Αυτό γιατί ακόμα δεν είναι διαθέσιμο το Kit μηχανικής βελτίωσης της SLS αλλά όπως μαθαίνουμε είναι στο τελευταίο στάδιο της ετοιμασίας του και θα μάθουμε γι’αυτό σύντομα. Μια μικρή ένδειξη ωστόσο για το τι να περιμένουμε είναι το ταχύμετρο της Brabus SLS που φτάνει έως τα 400km/h !

[Πηγή Brabus]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • david17

    tha to pane sta 900 hp mou fenete :P

  • Μακάρι…αλλά μαντεύω οτι θα έχει επιλογές με την κορυφαία να πλησιάζει (αν όχι ξεπερνάει) το νούμερο που είπες.

  • johnnyxp64

    καλα ολα αυτα εγω περημενω σαν τρελος την επιστροφη στην F1 σημερα!
    και κλασικα μετα να διαβασω κανα ωραιο αρθρακι εδω ;-)

    • i’am back!!! Σας έλειψα;;;;;;; Το πήρατε είδηση ότι έλειπα;;; :p

    • johnnyxp64

      e ma fysika :P
      kataskopeuame tin IP sou kai vlepa 0 traffic ara kapou eisoun, gi alege pou eisoun?

    • Διακοπές ! πήρα 10 ημέρες άδεια από τον @ngel και έφυγα :P :P :P :D :D :D

  • Brabus SLS AMG http://bit.ly/8XXzDK