Ξέρει καλά από ταυρομαχίες !

Σχετικά άρθρα

Όσοι νόμιζαν ότι στην Σιγκαπούρη θα είχαμε ένα replay της Ουγγαρίας διαψεύστηκαν πανηγυρικά! Μαζί τους και εγώ. Περιμέναμε να δούμε ένα πάρτυ της RBR με καλεσμένους την Ferrari και την McLaren, αλλά μόνο έτσι δεν έγινε. Οι Alonso και Hamilton δήλωναν ότι οι ταύροι δεν είναι ανίκητοι. Και πολλοί πίστευαν ότι τα λόγια τους είναι υπερβολικά. Αλλά μας έδειξαν ότι λένε αλήθεια. Και ειδικά ο «El Nano»!

20η pole position για τον Fernando Alonso και 2η φετινή, αλλά και συνεχόμενη γι’ αυτόν. Είχε στα χέρια του το τιμόνι μιας βελτιωμένης F10 και φυσικά φρόντισε να πάρει ότι μπορούσε από αυτή. Γιατί ήξερε ότι μόνο έτσι θα μπορούσε να νικήσει τις Red Bull. Και φυσικά ξέρει να παίρνει τα πάντα από ένα μονοθέσιο. Στον 1ο του γρήγορο γύρο στράγγιξε την F10 και ο χρόνος του ήταν αρκετός για να τον κάνει φαβορί για τον αυριανό αγώνα. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αύριο στην εκκίνηση θα είναι πιο χαλαρός γιατί δίπλα του δεν έχει McLaren (που συνήθως κάνουν καλές εκκινήσεις), αλλά Red Bull και ειδικότερα Vettel που φέτος μας έχει δείξει για τα καλά ότι το ξεκίνημα του… ταύρου του δεν είναι και το πιο δυνατό του σημείο! Οπότε αν ο Alonso φύγει καθαρά μπροστά από την αρχή, δύσκολα θα χάσει αυτή την νίκη. Φυσικά τα λάθη δεν συγχωρούνται εύκολα από τους μισητούς τοίχους της διαδρομής, αλλά ο ψύχραιμος Ισπανός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα!

Μια από τις εκπλήξεις της ημέρας (αλλά όχι η μεγαλύτερη) είναι η 2η θέση του Sebastian Vettel. Τα χαρακτηριστικά της διαδρομής είναι ιδανικά για την RB6 και την περίσσεια κάθετη δύναμη που παράγει αυτή, αλλά αυτά ήταν μόνο στα χαρτιά. Στην «πίστα» όμως άλλα είδαμε. Είδαμε έναν Vettel να μην μπορεί να κάνει έναν καλό χρόνο στον 1ο γρήγορο γύρο, και φυσικά περιμέναμε μια δυνατή απάντηση στην 2η του προσπάθεια. Στο 1ο sector ήταν 232 χιλιοστά ταχύτερος από τον χρόνο του Alonso στο 2ο η διαφορά έπεσε στα 62 χιλιοστά και ο τελικός του χρόνος ήταν 67 χιλιοστά πιο αργός από τον Alonso. Και είμαι βέβαιος ότι το πρώτο που θα κάνει αύριο είναι να κρατήσει πίσω του τον Lewis Hamilton, και όχι να πάρει την πρωτιά από τον Alonso. Ο Seb έχει πρόβλημα με τις εκκινήσεις και γενικότερα δεν θα έχει εύκολο έργο στον αυριανό αγώνα. Αν καταφέρει να κρατήσει πίσω του τον Hamilton θα δεχθεί αρκετή πίεση και αν κάνει κάποιο σημαντικό λάθος και μας δείξει τον έρωτά του με κάποιον τοίχο, το πρωτάθλημα έχει τελειώσει για τον μικρό. Άλλωστε το είπε και ο ίδιος! “Ακόμα ένα λάθος σαν του Spa = Τέλος!”

Μόλις 114 χιλιοστά πίσω από τον Γερμανό ο Lewis Hamilton. Η McLaren έφερε αναβαθμίσεις ελπίζοντας ότι η τεράστια διαφορά που είχαν στην Ουγγαρία από την Red Bull θα μειωθεί αρκετά. Και έτσι έγινε. Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Woking η μείωση της διαφοράς δεν ήρθε μόνο από τις αναβαθμίσεις που είχαν μαζί τους. Τους βοήθησε πολύ και η κατανόηση της λειτουργίας των αναβαθμίσεων που είχαν σε Spa και Monza. Παρόλα αυτά ο πρωταθλητής του 2008 δεν ήταν ευχαριστημένος από το χρόνο του. Στην 1η του προσπάθεια δήλωσε πως δεν πρόλαβε την Jenson Button, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί η αεροδυναμική συμπεριφορά της MP4-25. Έτσι έχασε χρόνο στο 3ο κομμάτι. Στην 2η προσπάθεια, πάντα σύμφωνα με τον ίδιο, δεν έκανε έναν καθαρό γύρο, με αποτέλεσμα να μην βελτιώσει την προσωπική του επίδοση. Στον αυριανό αγώνα θα προσπαθήσει σε πρώτη φάση να περάσει στην εκκίνηση τον Vettel, ώστε να παλέψει για την νίκη με τον Ferni. Ξέρει ότι έχει το πλεονέκτημα στις εκκινήσεις και θα κάνει ότι μπορεί για να το αποδείξει και αύριο. Ο ρυθμός της MP4-25 είναι καλύτερος στους αγώνες απ’ ότι στις κατατακτήριες και ο ερχομός της βροχής δεν είναι κάτι που θα ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα για τον Βρετανό, καθώς μας έχει δείξει τις ικανότητες του πάνω στο νερό.

Ασημί και η 2η θέση της 2ης σειράς. Τέταρτη θέση για τον Jenson Button, ο οποίος… ζήλεψε τον ομόσταβλό του, με αποτέλεσμα να έχουν την ίδια επιθυμία. Θέλει να περάσει και ο πρωταθλητής τον Vettel στην εκκίνηση! Γενικά είναι ικανοποιημένος σήμερα, καθώς διαπίστωσε ότι η διαφορά από τους ταύρους δεν είναι και τόσο μεγάλη. Σύμφωνα με τον ίδιο όταν ήρθε η στιγμή για την 2η γρήγορη προσπάθειά του δεν είχε φέρει τα ελαστικά σε ιδανική θερμοκρασία. Επίσης για τον αυριανό αγώνα πιστεύει στον πολύ καλό ρυθμό της MP4-25 με πολλά καύσιμα. Ούτε ο ίδιος θα έχει πρόβλημα με τις μεικτές συνθήκες (αν τελικά γίνει έτσι) του αγώνα. Μην ξεχνάτε ότι τις 2 φετινές του νίκες τις πήρε όταν οι συνθήκες ήταν μεικτές (Αυστραλία και Κίνα) και με σωστές αποφάσεις όσον αφορά την επιλογή ελαστικών έφτασε σε αυτές. Αν περάσει στην εκκίνηση τον Vettel (δύσκολο το βλέπω) δεν θα μπορέσει λογικά να κάνει κάτι περισσότερο γιατί ο Hamilton ήταν ταχύτερος όλο το 3ήμερο και λογικά θα είναι και αύριο.

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήταν για μένα η 5η θέση του Mark Webber. Ενώ ήταν από τα φαβορί για την 1η σειρά της εκκίνησης αυτός θα ξεκινήσει από την 3η! Σύμφωνα με τον ίδιο δεν μπορούσε να βρει τον ρυθμό που θα ήθελε και έχανε αρκετό χρόνο σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής. Είναι πολύ πιθανόν αύριο να χάσει την πρωτοπορία στον βαθμολογικό πίνακα των οδηγών και δεν θα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα για να μην συμβεί αυτό. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να περάσει τον Button, γιατί ο Βρετανός και είναι ταχύτερος από τον Αυστραλό και η MP4-25 είναι πολύ ανταγωνιστική στο ρυθμό του αγώνα. Δύσκολος αγώνας περιμένει τον ηγέτη της βαθμολογίας.

Έκπληξη η 6η θέση για τον Barrichello. Για μένα όχι και τόσο μεγάλη. Η FW32 είχε το τελευταίο μεγάλο πακέτο αναβάθμισης για το 2010 καθώς η ομάδα του Groove έχει αρχίσει για τα καλά την δημιουργία της FW33 του 2011. Έκπληξη είναι τα μόλις 2,5 δέκατα που χωρίζουν τον Rubens από τον Mark Webber. Πραγματικά πολύ καλός ο Βραζιλιάνος σήμερα! Το ίδιο ελπίζω και αύριο γιατί μπορεί να μας χαρίσει όμορφες μάχες!

Πιο δυνατή απ’ ότι περιμέναμε η Mercedes. Φαίνεται ότι η διαδρομή δεν είναι και τόσο άσχημη για την W01. Ο Rosberg για άλλη μια φορά ήταν ταχύτερος από τον ομόσταβλό του. Ο οποίος Schumi δεν τα πήγε και ιδιαίτερα άσχημα. Του αρέσει η «πίστα» και λογικά αύριο θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι σιγά-σιγά ξαναβρίσκει τον καλό του εαυτό. Θα κάνει τα πάντα για να προσπαθήσει να φτάσει όσο πιο ψηλά μπορεί και γιατί όχι να περάσει και τον Rosberg!

Για να το κάνει αυτό πρέπει να περάσει τον Kubica. Ο οποίος ήταν μια μικρή αρνητική έκπληξη για μένα. Στόχος της Renault ήταν το βάθρο, αλλά μάλλον μοιάζει με άπιαστο όνειρο. Η R30 τα πήγε πολύ καλά στο Monaco και θα περίμενε κανείς να έχει ανάλογη ανταγωνιστικότητα και εδώ αφού τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι όμοια. Είναι γνωστές οι ικανότητες του Πολωνού και θα προσπαθήσει να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται στην προσπάθεια των Γάλλων να ανέβουν στην 4η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών

Συγχαρητήρια πρέπει να δοθούν και στον Kamui Kobayashi. Ο Ιάπωνας έδειξε ότι δεν θα είναι καθόλου εύκολος αντίπαλος για τον Nick Heidfeld. Για τον αυριανό αγώνα, μπορεί να πάρει βαθμό ή βαθμούς, αλλά θα έχει αρκετά δύσκολο έργο.

Η Ferrari θα πιάσει τα 2 άκρα του grid. 24ος θα εκκινήσει ο Felipe Massa, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιο του (μάλλον πρόβλημα στο κιβώτιο). Επίσης οι άνθρωποι της Ferrari σκέφτονται να αλλάξουν κινητήρα στον Βραζιλιάνο και να βάλουν τον 9ο. Έτσι κι αλλιώς οι 10 θέσεις δεν θα έχουν νόημα αφού ξεκινά τελευταίος!

Η σειρά εκκίνησης υπόσχεται μπόλικο θέαμα με τους 5 διεκδικητές του τίτλου να βρίσκονται στις 5 πρώτες θέσεις! Επίσης υπάρχει η πιθανότητα της βροχής, η οποία θα κάνει τα πράγματα ακόμα πιο περίπλοκα και φυσικά το θέαμα θα αυξηθεί κατακόρυφα!!

[Photo Coryright: Mark Thompson/Getty Images]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα