Αν έγραφα μετά το Grand Prix του Βελγίου στο Spa θα επέλεγα τον τίτλο: «Heads up (;)». Αλλά με ένα μεγάλο «;». Heads up ανάμεσα σε Webber και Hamilton. Γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα και το poker. Θα μου πείτε, “δεν έγραψες άρθρο, οπότε μπορείς να βάλεις εδώ αυτό τον τίτλο”. Δεν θα το κάνω όμως. Γιατί η συνέχεια μας έδειξε πως δεν μπορούμε να αποκλείσουμε κανέναν οδηγό από τους 5, παρα μόνο αν μας το επιτρέψουν τα… μαθηματικά! Και το «;» δεν έχει και τόσο μεγάλη ισχύ. Σίγουρα οι Webber-Alonso απέκτησαν ένα πλεονέκτημα μετά από το συναρπαστικό GP στους δρόμους της Marina Bay, αλλά δεν μπορούμε να βγάλουμε και τους άλλους από το παιχνίδι. Τουλάχιστον όχι τόσο έυκολα όσο φαίνεται.

Ολοκληρώθηκε, λοιπόν, και ο 15ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος. Μετά από αυτόν, 2 πράγματα έμειναν χαραγμένα στην μνήμη των φίλων της Formula 1. Η νίκη του Fernando Alonso και φυσικά η μάχη μεταξύ των Webber-Hamilton, που είχε ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του δεύτερου. Η σύγκρουση αυτήs είναι πιθανόν να επηρεάσει τον μελλοντικό ιδιοκτήτη της μεγάλης κούπας. Το συμβάν θα αναλυθεί παρακάτω. Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τα τεκταινόμενα…

Μεγάλος νικητής και βασιλιάς της νύχτας ο Fernando Alonso. Μετά την pole position που πήρε το Σάββατο, ο Ferni ήταν το μεγάλο φαβορί για τον αγώνα της Κυριακής. Η εκκίνησή του δεν ήταν τόσο καλή όσο περίμενα, αλλά ίσως να ήταν υπερβολικά σίγουρος και να υποτίμησε την εκκίνηση του Vettel (που συνήθως κάνει κακές εκκινήσεις) και έτσι δυσκολεύτηκε λιγάκι να κρατηθεί μπροστά. Το κατάφερε όμως και στη συνέχεια δεν είχε πρόβλημα να παραμείνει πρώτος. Η διαφορά του από τον Vettel ήταν σχεδόν σταθερή, με μικρές μόνο αυξομειώσεις. Δεν ανησύχησε ιδιαίτερα κατά την διάρκεια των 61 γύρων. Ίσως γνώριζε ότι ο Vettel δεν θα έπαιρνε κάποιο ρίσκο γιατί μας έχει δείξει και στο παρελθόν ότι δεν τα πάει και ιδιαίτερως καλά με τις επικίνδυνες καταστάσεις. Η νίκη αυτή του «El Nano» σε συνδιασμό με την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton τον ανέβασε μία θέση στην βαθμολογία των οδηγών, με αποτέλεσμα η διαφορά του από τον πρωτοπόρο Mark Webber να μειωθεί στους 11 μόλις βαθμούς.

Ο Fernando Alonso οδήγησε και οδηγεί πολύ καλά. Το δήλωσε και ο ίδιος, ότι βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας του. Τα αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων δεν έχουν έρθει μόνο χάρη στον ίδιο. Η ομάδα της Ferrari με επικεφαλή τον Έλληνα, Νικόλα Τομπάζη, δουλεύει πολύ σκληρά για να κάνει την F10 όσο πιο ανταγωνιστική γίνεται. Εκεί που έτρωγαν κράξιμο, τώρα ακούν μόνο καλά λόγια για την προσπάθειά τους. Η F10 ήταν λογικό να είναι καλή στη Σιγκαπούρη. Όπως μας είχε δείξει σε Monaco και Hungaroring είναι γρήγορη σε διαδρομές πόλης. Επίσης η F10 είναι ένα μονοθέσιο που είναι πολύ σταθερό στο φρενάρισμα και ιδιαίτερα καλό σε πίστες που έχουν αρκετές αναπηδήσεις και υψηλά kerbs. Πράγμα που έχει η Σιγκαπούρη. Η συνέχεια για την Ferrari και για τον Ισπανό οδηγό δεν θα είναι το ίδιο εύκολη με τον αγώνα της Κυριακής. Στις επόμενες πίστες δεν θα έχει αντίπαλο μόνο τα… κέρατα των κόκκινων ταύρων. Θα έχουν να αντιμετωπίσουν και τα βέλη της McLaren. Επίσης είναι φανερό ότι 0 Alonso στους τελευταίους αγώνες είχε την τύχη με το μέρος του. Μην ξεχνάτε και τους κινητήρες. Ο Ferni δεν θα έχει κανένα φρέσκο κινητήρα για την συνέχεια και στους αγώνες θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες που είχε στην πλάτη του σε Spa και Monza… Αν θέλετε την γνώμη μου νομίζω πως θα αναγκαστεί να βάλει τον 9ο κινητήρα και φυσικά να εκκινήσει 10 θέσεις χαμηλότερα σε κάποιον αγώνα.

Περισσότερο και από τους προβολείς της Σιγκαπούρης έλαμψε το... νυχτοπούλι, Alonso

Κατεβαίνω ένα σκαλοπάτι του βάθρου και πάω στον Sebastian Vettel. Να πω ότι ήταν ένα καλό 3ήμερο για τον Γερμανό; Να πω ότι οδήγησε καλά όλο το 3ήμερο; Όχι δεν το λέω. Γιατί θα πω ψέματα. Η διαδομή της Σιγκαπούρης ήταν από τις πιο ιδανικές για την RB6. Θα μπορούσε να είχε νικήσει αυτόν τον αγώνα. Αλλά δεν το έκανε. Και ξέρετε γιατί. Γιατί εκεί που έπρεπε να είναι αλάνθαστος δεν ήταν. Στις 2 προσπάθειες στο Q3 του Σαββάτου έκανε λάθη. Καλά για την πρώτη δεν το συζητώ καν. Και στην δεύτερη έκανε λάθη και έτσι δεν μπόρεσε να πάρει την -πολύ χρήσιμη για τον αγώνα της Σιγκαπούρης- pole position. Η εκκίνηση του ήταν καλή και κάπως επιθετική. Αλλά η συνέχεια όχι και τόσο επιθετκή. Δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί η RBR επέλεξε να βάλει τον Vettel μαζί με τον Alonso για αλλαγή ελαστικών; Πίστεψαν ότι μπορούν να αγχώσουν τους μηχανικούς της Ferrari με αποτέλεσμα κάποιο λάθος; Μα οι Ιταλοί είναι πολύ καλοί στις αλλαγές και δεν δείχνουν να αγνώνονται. Γιατί δεν τον άφησαν ακόμα 1-2 γύρους έξω, ώστε να έχει καθαρό πεδίο για 2 γρήγορους γύρους. Για άλλη μια φορά η αυστιακή ομάδα μας έδειξε ότι όταν πρόκειται να πάρει κάποια γρήγορη απόφαση μάλλον αυτή είναι η λάθος.

Στην ανάλυση για το GP της Ουγγαρίας είχα γράψει για τον Vettel: «Ούτε επίθεση; Κάνει συντηρητικούς αγώνες; Ναι αλλά δεν είναι στην κορυφή της βαθμολογίας για να το κάνει αυτό…». 3 αγώνες μετά μπορώ να γράψω τα ίδια. Γιατί πολύ απλά τα πράγματα είναι ίδια. Ο Vettel κάνει ακριβώς τα ίδια. Σε μια ίδια κατάσταση δεν έκανε τίποτα διαφορετικό! Και ξαναρωτάω σαν χαζός που είμαι. Πότε περιμένει να επιθετεί σε ένα οδηγό; Όταν θα φτάσουμε στο Abu Dhabi; «Δεν ήθελα αν ρισκάρω» είπε μετά από τον αγώνα. Φοβάται να το κάνει; Προτιμάει τους σίγουρους βαθμους; Αν ήταν πρώτος στην βαθμολογία ας το έκανε. Κανείς δεν θα είχε το δικαίωμα να του πει τίποτα. Αλλά τώρα είναι 21 βαθμούς πίσω από τον Webber. Είναι 4ος στην βαθμολογία. Πρέπει να είσαι επιθετικός. Αλλά αν δεν τολμάς να κάνεις επιθέσεις υπό το φόβο ότι αυτές μπορεί να γυρίσουν μπούμερανκ (Τουρκία και Βέλγιο) που πας; Πιστεύει πως στους επόμενους αγώνες δεν θα χρειαστεί επίθεση; Εγώ βάζω στοίχημα πως θα πρέπει να τον δούμε να… πατάει περιοχή αν θέλει φυσικά τον τίτλο. Δεν θα είναι πάντα πρώτος. Aν φτάσουμε 2 αγώνες πριν το τέλος και ο Vettel είναι κοντά στον μαθηματικό του αποκλεισμό από το πρωτάθλημα, η Red Bull θα ρίξει το βάρος στον Webber (όσο και αν δεν το ήθελε από την αρχή). Εκεί τι θα έχει να πει ο Seb; Αν δεν επιτεθείς δεν βάζεις γκολ. Είναι απλά τα πράγματα. Το θέμα είναι πότε θα το κάνει ο μικρός. Οψόμεθα…

Δεν φεύγουμε ακόμα από τον βάθρο. Είναι ωραίο να είμαστε εδώ πάνω! 15 πολύτιμοι βαθμοί για τον Mark Webber. Δεν πήγε καλά το Σάββατο και ήξερε ότι θα έπρεπε κάτι να κάνει για να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς γίνεται. Αποφάσισε να αλλάξει λάστιχα στον 3ο γύρο. Θα έκανε 58 γύρους με ένα σετ ελαστικών. Όταν επέστρεψε στην πίστα βρισκόταν μπροστά από αρκετά αργότερα μονοθέσια. Τα οποία και προσπέρασε. Δεν μπόρεσε να κάνει το ίδιο και με τον Barrichello. Ο Βραζιλιάνος έχει την εμπειρία και ξέρει πως πρέπει να παίξει άμυνα απέναντι σε ένα ταχύτερο μονοθέσιο. Βέβαια τον βοήθησε και η χάραξη της διαδρομής που δεν ευνοεί τα προσπεράσματα. Στόχος του Webber ήταν το βάθρο. Ο Lewis Hamilton -που ήταν στην 3η θέση εκείνη την ώρα- δεν είχε κάνει την απαραίτητη αλλαγή ελαστικών. Έτσι, ο Webber είχε στήσει ενέδρα και περίμενε με αγωνία την είσοδο του Βρετανού στα pits. Ο Hamilton έπρεπε να κάνει μια διαφορά της τάξης των 30 δευτερολέπτων. Αλλά δεν μπορόυσε να το κάνει. Έτσι μετά την αλλαγή ελαστικών βγήκε 4ος, πίσω από τον Mark Webber. Ο Αυστραλός βρισκόταν από ‘κείνη τη στιγμή στο βάθρο των νικητών. Δέχθηκε επίθεση από τον Hamilton την οποία μπόρεσε να… εξουδετερώσει με μια πολύ επικίνδυνη άμυνα. Εδώ βάζω τελεία, αλλά όχι παύλα. Τα συμβάν θα αναλυθεί παρακάτω. Λίγη υπομονή ακόμα.

Ούτε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας είναι σίγουρος για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Έχει να αντιμετωπίσει τους υπόλοιπους 4 επίδοξους πρωταθλητές. Επίσης, πιστεύω πως θα δεχθεί μεγαλύτερη πίεση από τον ομόσταβλό του. Ο Vettel δεν θέλει σε καμία περίπτωση να γίνει ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, για να είναι ο «βοηθός» του Webber. Η RB6 είναι ένα μονοθέσιο που μας έχει δείξει ότι ταιριάζει σε πολλές πίστες, και αυτές που ακολουθούν είναι πολύ καλές για το μονοθέσιο του Andrian Newey. Όμως οι Ferrari-McLaren θα κάνουν ότι μπορούν για να κάνουν την ζωή των κόκκινων ταύρων όσο πιο δύσκολη γίνεται. Ο Webber δεν θα μπορεί να κάνει για πολύ ακόμα συντηρητικούς αγώνες, καθώς η διαφορά από τον δεύτερο, Fernando Alonso, έχει μικρύνει επικίνδυνα…

Μάλλον στο μυαλό τους είχαν τη νίκη πριν από το αγωνιστικό 3ήμερο οι άνθρωποι της RBR

Αθόρυβος αγώνας για τον Jenson Button. Για ακόμα μια φορά έτρεξε για σίγουρους βαθμούς, και όχι για μια θέση στο βάθρο. Και αυτός θα πρέπει να γίνει πιο επιθετικός. Είναι ο πέμπτος της… παρέας και για να γίνει ο πρώτος θα πρέπει να μας δείξει τα δόντια του. Δεν το έχει κάνει και δεν ξέρω αν μπορεί να τα κάνει. Η διαφορά είναι 25 βαθμοί από τον πρώτο και δεν καλύπτονται εύκολα. Την Κυριακή ξεκίνησε πολύ καλά και δυνατά, απείλησε τον Hamilton στην εκκίνηση, αλλά φρέναρε υπερβολικά νωρίς, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει φυσικά να προσπεράσει τον ομόσταβλό του. Στην συνέχεια ο ρυθμός του ήταν πιο αργός από του Hamilton με αποτέλεσμα μετά την είσοδο του για αλλαγή να χάσει ακόμα μία θέση από τον Webber. Αργότερα και αφού είχε εγκαταλείψει ο Hamilton, περίμενα να τον δω να επιτίθεται στον Webber για έναν απλό λόγο. Ο Button είχε φρέσκα ελαστικά σε αντίθεση με τον Webber που έτρεχε με το ίδιο σετ για πάνω από 32 γύρους. Επίσης μετά την σύγκρουση Webber-Hamilton, το εμπρός δεξί ελαστικό του Αυστραλού να είναι έτοιμο να φύγει από την ζάντα της RB6, με αποτέλεσμα ο Webber να νιώθει έντονους κραδασμούς στο τιμόνι. Αλλά τίποτα. Ούτε επίθεση. Δεν μπορούσε να κάνει επίθεση ή έχει και αυτός τον ίδιο φόβο με τον Vettel;

Ο Button λέει πως είναι αισιόδοξος για το πρωτάθλημα. Σίγουρα από τις 5 τελευταίες πίστες, αυτή της Σιγκαπούρης ήταν η χειρότερη για την MP4-25. Γιατί πολύ απλά η MP4-25 έχει από τα μεγαλύτερα μεταξόνια του grid (πράγμα του δεν την βοηθά σε διαδρομές μέσα στις πόλεις), επίσης η MP4-25 έχει πρόβλημα με τις αναπηδήσεις και με τα υψηλά kerbs. Τέλος το δίκο της F-Duct (που κατα γενική ομολογία είναι το καλύτερο και αποδοτικότερο του grid) δεν μπορούσε να της δώσει και πολλά σε μία πίστα που έχει πολλές στροφές και λίγες ευθείες. Στην Ιαπωνία η MP4-25 θα έχει κι άλλες αναβαθμίσεις και επίσης θα χρησιμοποιήσουν και όλες τις αναβαθμίσεις της Σιγκαπούρης, πράγμα που δεν έκαναν εδώ για λόγους αξιοπιστίας, όπως είπαν οι άνθρωποι της βρετανικής ομάδας. Αυτό είναι και το ζητούμενο για τους ανθρώπους του Woking. Να δώσουν στους Hamilton-Button μια ανταγωνιστική MP4-25 για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Αυτός είναι ο πρώτος στόχος τους και κάνουν ότι μπορούν να για τον πετύχουν. Θα δούμε πόσο καλό… σημάδι ξέρουν οι Βρετανοί.

Από του υπόλοιπους οδηγούς της 10άδας μου άρεσαν οι Kubica και Barrichello. Ο Πολωνός μας χάρισε αρκετό θέαμα στο τέλος του αγώνα κάνοντας μερικές πολύ εντυπωσιακές προσπεράσεις. Εντάξει είχε πιο φρέσκα λάστιχα από του υπόλοιπους, αλλά αυτό δεν μειώνει την προσπάθειά που έκανε. Ο Barrichello κράτησε πίσω του τον Webber και στο τέλος συνέβαλε και αυτός στην -διαρκή- προσπάθεια της Williams να κλέψει της 6η θέση από του Ινδούς της Force India. Αλλά είναι ακόμα στην 7η θέση, 4 βαθμούς πίσω από την Force India.

Επίσης ένα από τα πράγματα που μου έκανε εντύπωση, ήταν η υπερβολική ψυχραιμία του Heikki Kovalainen! Όταν είδε τον CA2010 της T127 του να παίρνει φωτιά, δεν επέλεξε το pit lane, αλλά την πίστα για να την σβήσει! Κατέβηκε χαλαρά από τον μονοθέσιο και ζητούσε ποροσβεστήρα για να δοκιμάσει τις ικανότητές του και σε αυτό το πόστο! Τα κατάφερε μια χαρά ο Φινλανδός, χωρίς να βάλει σε κόπο τους ανθρώπους της πίστας!

Φωτιά στο πίσω μέρος της T127, παγωμένο αίμα στις φλέβες του... πυροσβέστη, Heikki Kovalainen!

Και φτάνω στο συμβάν μεταξύ Webber-Hamilton. Αυτό που έχει κλέψει τη δόξα από τον Alonso.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στον 31ο γύρο ο Kamui Kobayashi χάνει τον έλεγχο της C29 και πέφτει πάνω στις μπαριέρες. Τον ακολουθεί και ο Bruno Senna (ο οποίος καθυστερούσε χωρίς λόγο και αιτία τον Lewis Hamilton στην προσπάθειά του να του δώσει γύρο!). Αυτό ανάγκασε τον Bernd Maylander να πατήσει το γκάζι της SLS και να βγει για ακόμα μια φορά στην πίστα. Η κατάταξη ήταν: Alonso, Vettel, Webber, Hamilton, Button. Ανάμεσα στον Vettel και Webber ήταν οι 2 Virgin. Ο Lucas di Grassi και ο Timo Glock. Και ρωτάω. Τι δουλειά έχουν εκεί μονοθέσια που βρίσκονται 1 ή περισσόερους γύρους πίσω;! Είναι τόσο δύσκολο να τους δοθεί εντολή να περάσουν τα μονοθέσια και αν πάνε εκεί που ήταν πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας; Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι επηρεάζουν τις μάχες που θα δοθούν στην επανεκκίνηση του αγώνα. Τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή;

Ο Glock αφήνει να περάσει ο Webber στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, αλλα δεν αφήνει τον Hamilton. Το κάνει στην 2η στροφή της πίστας. Πρώτη καθυστέρηση. Οι Webber και Hamilton έχουν μπροστά τους την VR-01 του di Grassi. Τι κάνει ο di Grassi; Πατάει τέρμα γκάζι με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη ίδια σειρά 3 μονοθέσια! Αντι να είναι 2. Νωρίτερα ο Lewis είχε πάρει το slip steaming του Webber, με αποτέλεσμα να είναι δίπλα-δίπλα Webber-Hamilton. Ευτυχώς ο CA2010 της VR-01 είναι πιο αδύναμος από τους RS 27 και FO 108X και έτσι ο di Grassi ήταν πίσω από τους -μέχρι εκείνη την ώρα- δύο πρωτοπόρους της βαθμολογίας. Ο FO 108X (κινητήρας Mercedes) όμως είναι πιο δυνατός και από τον RS 27 (κινητήρας Renault) και έτσι ο Hamilton ήταν μίσο μονοθέσιο πιο μπροστά από την RB6 του Webber, πριν την κρίσιμη ώρα της πέδησης και της στροφής. Ο Hamilton έχει την αγωνιστική γραμμή, αλλα ο Webber δεν αφήνει καθόλου εύκολα τη θέση του! Με αποτέλεσμα να παίξει μια «φονική» άμυνα, η οποία οδηγεί σε χτύπημα των πίσω αριστερών μπράτσων της ανάρτησης της MP4-25 του Βρετανού. Υπάρχει περίπτωση τα μπράτσα της ανάρτησης να μην έσπασαν ακαριαία. Ο Hamilton βγήκε εκτός πίστας χτυπώντας βίαια πάνω στα kerb. Ίσως από εκεί να έσπασαν τα μπράστα της ανάρτησης. Αποτέλεσμα φυσικά η εγκατάλειψη του Βρετανού. Ο Webber όμως δεν έμεινε χωρίς ζημιές από την σύγκρουση αυτή. Η εμπρός δεξιά του ζάντα ήταν έτοιμη να ξεφορτωθεί το λάστιχο! Οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας δήλωσαν ότι ο Webber ήταν πάρα πολύ τυχερός, γιατί το λάστιχο ήταν στην κυριολεξία έτοιμο να φύγει!

httpv://www.youtube.com/watch?v=MFAAD_ZP1TU

Αν θέλετε την προσωπική μου γνώμη για τον συμβάν, λεω ότι ορθώς δεν δόθηκε τιμωρία σε κάποιον από τους δύο οδηγούς. Φυσικά ο Hamilton δεν έχει καμία ευθύνη, αλλά ούτε ο Αυστραλός έχει βάλει στόχο τον τροχό της MP4-25. Τέτοιους οδηγούς γουστάρω εγώ. Οδηγούς που έχουν αγωνιστικό τσαμπουκά. Ο Hamilton είναι γνωστός για τις επιθετικές του κινήσεις (μπράβο του που έκανε την κίνηση για προσπέρασμα), αλλά καλό θα ήταν να σκεφτεί πως ο Webber δεν είναι οδηγός που παραχωρεί εύκολα την θέση του (και πολύ καλά κάνει). Φέτος λογικά είναι η τελευταία του ευκαιρία για να γραφτεί το όνομά του ανάμεσα σε αυτό σου Senna, του Clark, του Prost, του Lauda, του Schumacher και όλων των άλλων παγκόσμιων πρωταθλητών. Θα κάνει τα πάντα για να πάρει αυτόν τον τίτλο. Απλά θα πρέπει να παίζει πιο προσεκτικές άμυνες γιατί από τέτοιες κινήσεις δεν θα βγαίνει πάντα χωρίς πρόβλημα. Εδώ ήταν πολύ τυχερός και μπόρεσε να τερματίσει, αλλά καλό θα είναι να προσέξει τις κινήσεις του. Αν φταίει κάποιος από τους δύο οδηγούς αυτός είναι ο Webber, δεν έχει αυτός την αγωνιστική γραμμη. Αλλά για μένα δεν φταίει κανένας από τους δύο. Σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που συμφωνουν και άτομα που διαφωνούν. Επίσης όταν διαβάζω σχόλια του τύπου «η FIA θέλει να πάρει το πρωτάθλημα η Red Bull» ή «δεν τιμώρησαν τον Webber γιατί θέλουν να ευνοήσουν τον Alonso», γελάω! Το πρώτο το αφήνω ασχολίαστο και για το 2ο θέλω να πω, πως η Ferrari ήθελε διακαώς μία τιμωρία του Webber. Για ποιον λόγο; Μα φυσικά για να μειωθεί ακόμα περισσότερο η βαθμολογική διαφορά του Alonso από τον Webber. Επίσης υπάρχουν φίλοι της Ferrari και του Ferni, οι οποίοι, υπερασπίζουν τον Lewis Hamilton, για να τιμωρηθεί ο Αυστραλός για τον ίδο λόγο!

Εκνευρισμένος ή απογοητευμένος ο Lewis Hamilton; Μάλλον και τα δύο...

Αυτός ο αγώνας είναι πολύ πιθανόν να επηρεάσει την έκβαση του φετινού πρωταθλήματος. Μεγάλος κερδισμένος από όλο αυτό ήταν φυσικά ο Fernando Alonso. Η συνέχεια των τελευταίων 4 αγώνων (μπορεί και 3 αφού η πίστα της Κορεάς δεν είναι σίγουρο αν θα είναι έτοιμη για διεξαγωγή αγώνα) θα είναι ακόμα πιο σκληρή. Ο Lewis Hamilton δηλώνει πως θα κάνει τα πάντα για να πάρει αυτόν τον τίτλο, αλλά θα έχει να αντιμετωπίσει άλλους 4 οδηγούς που έχουν ακριβώς την ίδια επιθυμία με αυτόν!

Αρχεία χρονομέτρησης 3ημέρου

[Photos Copyright: RUETERS/Russell Boyce, CHRISTOPHE ARCHAMBAULT, Mark Thompson/Getty Images, f1-fansite.com, Ker Robertson/Getty Images]