Μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην Έκθεση του Los Angeles πρέπει να είναι το νέο Subaru Impreza Design Concept. Κάποιοι πίστευαν ότι θα είναι το coupe δείγμα της συνεργασίας Toyota & Subaru αλλά στην πραγματικότητα αυτό που έχουμε εδώ είναι ένα αρκετά σπορ sedan το οποίο θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την σχεδίαση των μελλοντικών Subaru και γιατί όχι και του ίδιου του Impreza.

Όπως μας είχανε πει οι Ιάπωνες στην teaser φωτογραφία σχεδιαστικά, το νέο τους πρωτότυπο χαρακτηρίζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία τους που την ονόμασαν “Confidence in Motion”. Πίσω απ την νέα μάσκα με τα πλευρικά ανοίγματα και κάτω από τα επιθετικά μπροστινά φωτιστικά σώματα του Subaru Impreza Design Concept φωλιάζει ένας 2.0 λίτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας ο οποίος συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT.

Οι τεράστιες ζάντες με την μίξη αλουμινίου και ανθρακονήματος δίνουν μια επιθετική νότα στο ήδη επιθετικό αμάξωμα στο οποίο απουσιάζουν οι καθρέφτες που τον ρόλο τους έχουν αναλάβει οι κάμερες οι οποίες στέλνουν τις εικόνες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου εντυπωσιάζει με την επίσης επιθετική του όψη του πορτμπαγκάζ που ενσωματώνει το τρίτο φως φρένων και την αεροτομή στο πάνω μέρος με τον πίσω προφυλακτήρα να ενσωματώνει τον αεροδυναμικό διαχύτη ενώ στα άκρα του βρίσκονται οι μεγάλες απολήξεις των εξατμίσεων.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχεί η απλότητα ενώ την παράσταση κλέβει ο πίνακας οργάνων που φιλοξενεί εκτός απ τις κλασικές ενδείξεις και μία μικρή οθόνη ανάμεσα δύο στρογγυλά όργανα. Οι δευτερεύοντες λειτουργίες όπως του κλιματισμού, του ραδιοcd κτλ ελέγχονται από μία οθόνη αφής στην κλασική θέση, ενώ ακριβώς από πάνω βρίσκεται η οθόνη απεικόνισης του GPS.

Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Subaru]

Δελτίο Τύπου

SUBARU DEBUTS IMPREZA DESIGN CONCEPT AT LOS ANGELES AUTO SHOW * Design concept hints at future model. * Interior integrates latest in infotainment and safety technology. * New-generation Subaru Boxer engine and CVT.

LOS ANGELES, November xx, 2010 – Subaru of America, Inc. today unveiled the Impreza Design Concept, which previews the carmaker’s new “Confidence in Motion” design and brand strategy. The Impreza Design Concept will remain on display throughout the show, which runs November 19-28 at the Los Angeles Convention Center. The Impreza has been Subaru’s global compact car since 1992.

Built to express possible future Subaru design elements, the Impreza Design Concept conveys a sporty and lively “four-door coupe” style. The Impreza Concept combines environmental compatibility and comfortable ride of the Impreza with the trusted performance that Subaru’s Symmetrical All Wheel Drive provides. The designers blended two ideas – “dynamic flow and confident stance” – to showcase Subaru’s engineering core values of dynamic performance, safety, driving enjoyment and quality. The Impreza Design Concept features a roomy four-passenger interior.

From the front, the Impreza Design Concept is clearly recognizable as a Subaru, with a hexagonal grille with spread wings in the center and hawk eye-style headlights. At the same time, the front view previews a new direction for the brand’s design, with the hood, grille and headlights designed to project three-dimensional character.

Fin-shaped fog lamps, which follow the wing motif, emphasize a fresh expression of Subaru identity. The car’s low-and-wide stance is meant to convey reliability, security, and safety. The design of the prominent wheel arches echo that message while also emphasizing the vehicle’s All-Wheel Drive technology. The new-generation Legacy debuted this design feature.

In profile, the Impreza Design Concept shows a sleek, continuous line from the A-pillar, along the roof and through the C-pillar. The design yields both a roomy cabin and excellent aerodynamic performance. Subaru designers applied simple and clean lines and surfaces rather than complicated forms. This produces a contrast with the powerful fender design and results in a lean side view, accented by satin silver window frames. The wedge-shaped side rear-view cameras sit along the sharp line of the A-pillar.

At the rear, the hexagonal theme repeats with a garnish that radiates outward from the center. The rear lights also follow a sharp-edged theme, and are stretched into the body sides to join the character line along the car’s flanks. The taillamp design features a unique layering and gradation to create the impression of depth.

The front and rear bumper corners, shaped in the wind tunnel, contribute to the car’s overall aerodynamic efficiency. Diffusers on the underside of the rear bumper and the rear deck emphasize sportiness and also do their part for aerodynamics, contributing to vehicle fuel efficiency. The Sky Silver exterior color underscores the Impreza Design Concept’s stylish and dynamic silhouette, and suggests a silver tone to be used on the next generation of Subaru vehicles. The high-luster silver aluminum wheels, with their five-twin-spoke design, convey vehicle lightness and agility. Carbon fins garnish the spokes, aiding brake cooling.

“Dynamic, Enticing, Secure” Interior For the Impreza Design Concept’s interior, the designers followed a theme of “Dynamic, Enticing, Secure.” The smooth integration of the instrument panel with the door trim and armrests suggests sporty yet comfortable driving. The roomy platinum-leather four-seat layout envelops occupants. Dark blue piping and double stitching accent the leather. A “layered” approach to color, with the upper part light platinum and the lower part a shade darker, gives the interior a feeling of spaciousness and sophistication.

A large display in the center dash combines functions for navigation, vehicle information and audio. The touch panel technology provides ease of use, seamlessly melding information and entertainment features. The platinum leather-wrapped steering wheel features D-shaped spokes set off by piano-black center sections. The wheel innovatively incorporates its own touch panels, giving the driver easy access to various vehicle functions.

New Safety and Performance Subaru’s own advanced driving-assist EyeSight system is installed along the front edge of the roof. The images the camera takes can be viewed on a monitor in the center of the gauge cluster, positioned for easy visibility. EyeSight is also networked with the latest in collision-prevention technology, underscoring the safety that customers expect from Subaru.

The combination of the 2.0-liter naturally aspirated Boxer engine with a Lineartronic™ Continuously Variable Transmission (CVT) represents Subaru’s next-generation powertrain. A 2.5-liter version of this engine powers the 2011 Forester.

  • ποτε θα μαθουν οι γιαπωνεζοι το downsizing; ποτε θα μαθουν να βγαζουν μικρα turbo. ολες οι φιρμες αυτο κανουν εκτος απο τις ιαπωνικες. Μα πως να χτυπησει την αγορα των κουπε η σουμπαρου με 2λιτρο ατμοσφαιρικο συνολο; δε μιλαμε για ενα συνηθισμενο αμαξι πολης. μιλαμε για ενα κουπε, που προοριζεται για κοινο νεανικο το οποιο ζητα τις επιδοσεις..
    ειμαι μεγαλος φαν των σχιστοματηδων αλλα δεν βρισκω καποιο μοντελο που να με ικανοποιει ο κινητηρας του. Μονο το CZT, αλλα αυτο τρωει ακυρο λογω αλλων θεματων. πρεπει η nissan να βγαλει το micra με ενα 12αρι και ενα 14αρι τουρμπο. η Τoyota το Yaris με κατι αντιστοιχο, και το πολυαναμενομενο FT-86 με ενα 16αρι τουρμπο. πως θα χτυπησει το scirocco και τo megane coupe; η Mazda να βγαλει ενα 2αρακι 13αρι τουρμπο και η Suzuki ενα 13αρι τουρμπο swift. να δειτε πως θα μοσχοπουλησουν οπως πουλανε τα Scirocco, τα ds3, τα Polo TSi, τα ibiza Tsi, τα Punto Evo Tjet, τα 500αρακια abarth, τα MiTo ακομη και τα fabia…
     
    just some thoughts….
     
    YΓ: επιτηδες τη honda την αφηνω στην αποξω. ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο ευτουνη..

  • μια χαρά τα λες! οι Γερμανοί, οι Ιταλοί και οι Γάλλοι, το έπιασαν το νόημα και έβγαλαν μικρούς κινητήρες με αρκετά άλογα. οι Ιάπωνες όμως μένουν κολλημένα στα ατμοσφαιρικά… θα έχουν τους λόγους τους, δεν εξηγείτε…

  • Οι ιαπωνες σκεφτονται μακροπροθεσμα (hybrid), ομως φοβαμαι πως αυτο το μακροπροθεσμα ειναι αρκετα μακρυα και τελικα χανουν το βραχυπροθεσμο. Σε σχεση με τους ευρωπαιους κατασκευαστες εχουν προχωρησει σαφως περισσοτερο στην εισαγωγη της υβριδικης τεχνολογιας σε ευρειας παραγωγης μοντελα. Για πολλους ομως δεν αρκει αυτο..
     
    Ειδικα στο συγκεκριμενο μοντελο, θεωρω μεγα φαουλ το να κυκλοφορησει με 2λιτρο ατμοσφαιρικο συνολο. Αυτα η VW τα εχει κοψει εδω και χρονια σε Golf, Passat, ενω το Scirocco ουτε καν που βγηκε με τετοιο συνολο. Αν δεν ειμαι κολλημενος γιαπωνεζοφιλος γιατι να παρω ενα διλτρο ατμοσφαιρικο κουπε, αντι για ενα 14αρι τουρμπατο με ιδια αποδοση; για να εχω περισσοτερα τελη κυκλοφοριας, μεγαλυτερη καταναλωση και λιγοτερη ροπη;