Έκθεση Γενεύης 2011: De Tomaso Deauville

Σχετικά άρθρα

Τελικά δεν λέγεται ούτε SLS ούτε SLC. Η De Tomaso έφερε το νέο της αυτοκίνητο στη Γενεύη που τελικά το ονόμασε Deauville, μην περιμένεις όμως να έχει κανένα κοινό με το αυτοκίνητο του 1970. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από τον οίκο Pininfarina και θυμίζει αρκετά αυτόν της BMW 5-Series GT. Έχει μήκος 5.080mm, πλάτος 1.950mm και ύψος 1.630mm.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της Γενεύης βρίσκεται ο turbo V6 2.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων με 40 κιλά ροπής. Φυσικά η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σασί του είναι αλουμινένιο και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Univis. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Επίσης στην γκάμα θα υπάρχουν επίσης ένας V8 550 ίππων καθώς και ένα V6 diesel απόδοσης 250 ίππων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος λίγο αργότερα. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.850 κιλά και θα κοστίζει από €90.000 έως €130.000.

Παράλληλα η De Tomaso σκέφτεται να βγάλει στην παραγωγή ακόμη 2 μοντέλα, τα οποία θα χτιστούν πάνω στην πλατφόρμα της SLS, ένα coupe και ένα πολυτελές sedan και στοχεύει ότι θα πουλά 8.000 αυτοκίνητα το χρόνο (3.000 SLS, 3.000 πολυτελές sedan και 2.000 coupe).

Συνολικά 116 εκατ. ευρώ θα επενδύσει η De Tomaso για την ανάπτυξη των νέων αυτοκινήτων, με την παραγωγή της SLS να γίνεται στις νέες εγκαταστάσεις της De Tomaso Automobili S.p.A. που αγόρασε το παλιό εργοστάσιο της Pininfarina S.p.A.που βρίσκεται κοντά στο Τορίνο, καθώς και στο εργοστάσιο του Λινόρβο από τους πρώην εργαζομένους της Delphi.

[Πηγή: De Tomaso | Live Photos via: autoblog.nl]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

During the next Geneva auto show (March 2011) will be unveiled the new De Tomaso Car.

The new De Tomaso company, Chaired by Mr. Gianmario Rossignolo, will unveil a Pininfarina-designed concept for a premium large crossover, dubbed SLS (Sport Luxury Sedan).

The four-wheel-drive SLS is set to go into production this year using two gasoline engines, a 550-hp V-8 and a 300-hp V-6. It will not be sold as the SLS, but the final name will be revealed during the Geneve press conference (1st March 2011 – 3.30 pm).

Rossignolo plans to build 3,000 units a year of the SLS, as well as 3,000 limousines and 2,000 coupes.

The cars will be built at De Tomaso Automobili S.p.A. plant, a former Pininfarina S.p.A. factory near Turin and in the Livorno factory by the ex-Delphi workers.

De Tomaso’s business plan foreseen for a three-model range of aluminum vehicles based on an innovative construction technology called Univis. Univis requires just about 30 dies to build a vehicle.

During a 22-year career with Fiat group, Gianmario Rossignolo was a top marketing executive at the company and CEO of the Italian automaker’s Lancia brand from 1977 to 1979.

In December 2009, Rossignolo signed a deal to rent Pininfarina’s factory in Grugliasco, in the western outskirts of Turin, one of three Pininfarina plants.

The new De Tomaso company will invest 116 million euros in its rebirth project.

The Grugliasco plan currently employs 900 people and includes a body shop, paint shop and final assembly facility, while in the Livorno one will be employed 150 people.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επεκτείνεται στην Ευρώπη η XPeng

Η XPeng έχει μεγάλες φιλοδοξίες για την αγορά της Ευρώπης, έχοντας ήδη παρουσία στη Νορβηγία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, πουλώντας τα...

Jeep: Τα 4 πρωτότυπα για το φετινό Easter Jeep Safari

Τέσσερα πρωτότυπα ετοίμασε η Jeep για το φετινό Easter Jeep Safari που διεξάγεται για ακόμη μια χρονιά στην έρημο Moab, στην Γιούτα των HΠΑ....

H Geely κάνει παγκόσμια διαθέσιμο το νέο premium brand της, Galaxy

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, η Geely παρουσίασε το νέο της πολυτελές brand, το οποίο ονομάζει Galaxy. Σήμερα, η κινέζικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι θα κάνει...
Autoblog.gr